Breaking News
Loading...
June 19, 2012

Info Post
Semalam, seluruh staff di pejabat suk di paksa mendengar taklimat pilihanraya dan penerangan janji keadilan kalau menang pilihanraya nanti, mereka semua di paksa mendengar taklimat itu selama 2 jam dari jam 10 pagi hingga jam 12 tengah hari, kedatangan mereka di ambil, sekiranya staff suk tak hadir pada taklimat tu walau pun mereka hadir berkerja, mereka di kira ponteng kerja dan tindakan tatatertib akan di ambil...

Menurut sumber, perjumpaan itu di buat tampa pengetahuan setiausaha kerajaan negeri, senang cerita, mb tak maklumkan perjumpaan yang di buat pada hari berkerja dan di waktu berkerja kepada setiausaha kerajaan negeri, sumber mengatakan ini adalah arahan politik yang di keluarkan oleh mb.

Flyers bertajuk 'janji keadilan kurangkan beban rakyat' di edarkan semasa taklimat itu dan mereka yang hadir diminta supaya tidak menghebahkan flyers itu kepada rakyat, mengapa??? korang boleh tengok sendiri rupa flyers tu di bawah dan nilaikan janji-janji terbaru mereka dengan janji-janji pilihanraya lepas...



5 comments:

Anonymous said...

bro,
kebanyakkan apa yg di katakan itu ada benarnya. contoh adalah IPP. kenapa rakyat kena bayar kepada IPP sebanyak rm25B sedangkan empangan kenyir mampu utk menjana elektrik kepada seluruh semenanjung malaysia?

Tol? kecuali tol UTARA SELATAN dan LPT atau lebuhraya yg melibatkan kawasan baru aku tak bantah. tapi macam tol batu 3, sg rasah, LDP, NPE, sepatutnya dah lama hapus.

aku tetap sokong BN.

UMNO kena perihatin berkenaan ini. kalau nak turun harga tarif elektrik, tolong guna 100% penjaan di empangan kenyir.

Unknown said...

la bukan ada 5 ker...
kata nk hapus PTPTN

Anonymous said...

hahaha... berhati2 sahabat.. ni janji keadilan buka janji pakatan rakyat.... nanti bila dah memang piliharaya semua janji terbalik.. nanti keadilan ckp org janji keadilan and pakatan lain... mati katak lah korang... baca janji keadilan betul2, semua janji saya kat org lain...

Anonymous said...

pangsapuri kos rendah dpt air percuma???

f**k O*f la!!! meter pukal = RM1.38 sen..mane ade dpt air percuma??? 4 thn aku tunggu, ape yg diorg buat??? rumah org kaya2 meter individu dpt la pecuma, umah org susah kat flet2 & aprtment murah2 ni???

-menipu itu sifat munafik= ke neraka JAHANNAM!

Anonymous said...

Beli budu dari Kelantan
Didalam tong menyimpan ular
Kalau ta tipu bulkanlah Pakatan
Kalau ta bohong,bukanlah anuar