Breaking News
Loading...
June 28, 2012

Info Post

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyoal siasat pengarah strategi PKR Rafizi Ramli malam ini susulan pendedahannya berhubung  kononnya pm campur tangan dalam projek sambungan LRT Ampang bernilai RM1 bilion.

Empat pegawai suruhanjaya itu mengambil keterangan Rafizi selama 15 minit di ibu pejabat PKR di Tropicana kira-kira jam 8 malam.

Rafizi dalam pendedahannya kononnya mendakwa, Najib melahirkan hasrat menganugerahkan projek itu kepada Konsortium George Kent, itu didakwanya bertentangan dengan keputusan JPMK - jawatankuasa tertinggi Kementerian Kewangan dan dipengerusikan sendiri oleh Najib bersidang pada 25 Januari 2012.
Published with Blogger-droid v2.0.6

8 comments:

Putra IJ80 said...

Tunjukan lah video yg.dia mengigil..
baru best....

Klu stakat ckp aku pun bolh cakap, Najib terkencing....

BODO punya olang.

Anonymous said...

SPRM mesra umno.

low class

Anonymous said...

Aku nak sokong BN tapi tak nampak dah hala tuju. 2020 mmg tak nampak kalau perangai org Umno dan BN macam ni duk asyik kutuk mengutuk sex sex sex. Otak tak maju cuma harta dia orang jer maju ke depan itu pun hak rakyat.

Harap pro Umno lebih siarkan agenda masa depan UMNO kepada negara bukan lagi perkara macam ni. Malu anak anak bila tengok TV. Jangan salah kan 2020 nanti bila anak2 dah besar asyik cakap sex sex sex.

Anonymous said...

korang 2 org diatas tu x da class langsung..at least najib & sprm ada class walaupun low...porah lu 2 ekoq!

Anonymous said...

hahahahhaha... baca komen2 kat sini pun dah tau tahap lebong bangsat nya tukang pencacai yg menulis blok ni,.. lawak2..

el halim said...

Anon 9.42

Hang ckp cmtu sbb hang orang pembangkang

eXception said...

Entah laa... aku tak paham perangai org UMNO ni... asyik sebut sex... sex... sex.... Tengok mcm pemimpin PR... Diorang tak payah sebut... Diorang buat apa yang UMNO dok sebut... Tengok mcm Anwar... Selamba jer main dengan China Doll... Lagi selamba dia boleh tak ngaku org dlm video tu adalah dia... Ye tak ye jugak kan?? Bijak betul Anwar... Hang dah berak atas jalan... Hang nak mengaku ke taik tu hang punya!! Azmin lg la hebat... Dalam jamban pun buleh jd... Macam Anwar jugak... Dia bijak menafikan itu diri dia... Walaupun gambar tu gambar kaler... Jelas muka tu muka dia... Tapi mcm biasa... Hang berak atas jalan, hang nak mengaku ke berak tu hang punya!? Tengok macam Badrul Amin... Kongkek bini orang jam 3 pagi dalam bilik hotel... Pastu dengan muka tak bersalah dia kata konspirasi UMNO... Dah sedap menanjat bini orang, boleh kata konspirasi UMNO... Terbaeeekklah Badrul Amin!! Take Beer!! Agaknya kalo tak kantoi pagi tu... Sampai skrg masih dok senyap... Tak kata ianya konspirasi UMNO plak... Ye la... SEDAP!! Mat Sabu?? Toksah cakap laa... Hotel Perdana bilik 121 jadi saksi... Tapi seperti biasa, bila disoal pasal kes lama dia tu, dia akan divert isu lain... Kah kah kah kah!! Itulah beza perangai pemimpin UMNO dan pemimpin PR... Pemimpin UMNO hanya taunya dok kutuk pemimpin PR... Tapi yang sedap pemimpin PR... Allah Maha Mengetahui... Hang nafi cmne pun kat akhirat nanti lidah hang akan kelu... akan jd bisu... yang berkata-kata ialah anggota badan yang melakukan kerja maksiat tu... Apapun... Yang melakukan maksiat pemimpin PR.... Tapi apa pasal UMNO yg kena getah??

Meggett said...

korang 2 org diatas tu x da class langsung..at least najib & sprm ada class walaupun low...porah lu 2 ekoq!