Breaking News
Loading...
July 20, 2012

Info Post
Mentang-mentang lah pas kini dah di kuasai oleh artis, cara berpakaian muslimat pun kena la ikut artis juga, kat sini aku tunjukan dekat korang macam mana fasyen terbaru muslimat pas kalau keluar berdemo tengah panas...





Perhatikan pada kain yang di ikat pada lengan muslimat pas tu, sama tak dengan kain yang ikat pada dahi mamat pada gambar di atas...

Dan gambar nie pulak, tudung di pakai atas kepala atau sangkut dekat bahu... nampak spare tayar pun dah tak jadi masalah pada muslimat pas, ikut trand artis la katakan....

Fuhh montok beb meleleh lebai pas kalau tengok nie, apa pun mata mereka terpaksa aku tutup kerana tidak mahu mengaibkan mereka dan mengelakan mereka jadi pompuan simpanan lebai-lebai pas yang kuat nafsu serakahnya....




4 comments:

Anonymous said...

Betul bro meleleh ayor lior lebai lebai pas tengok itik gembo2 tu.

Anonymous said...

Asal tak tunjuk gamba 'ustazah2' UMNO? lagi solehah aku rasa

Anonymous said...

ini soal kezaliman.....umno dan BN nya.....nape tak boleh nak bantah....apa punya TUUUUr la. Hak seorang insan tak kira pas ke bn ke..bila nko dzalim tunggu la balasanye.

Anonymous said...

terang - terangan yg mereka bukan muslimat PAS

-ingat, jgn mudah utk menerima sesuatu berita. check balik al-Quran ttg adab bila menerima sesuatu berita. jgn smpai jadi fitnah

-moga Allah jaga kalian
wallahu'alam