Breaking News
Loading...
July 9, 2012

Info Post

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menempelak mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang meminta beliau supaya tidak berlengah-lengah untuk bersara daripada politik.

Sebaliknya, dengan nada tegas, Anwar yang juga bekas timbalan perdana menteri meminta bekas bosnya itu "duduk diam-diam sambil menjaga syarikat anaknya".

Kenapa anwar marah sangat dengan Tun...?

Tun dengan nada bergurau, mencadangkan supaya diwujudkan jawatan perdana menteri 'terhormat' selama lima hari untuk diisi oleh Anwar bagi memenuhi impiannya sebelum bersara.

Haahaahaa.... nampak sangat anwar nie lemah mental...
Published with Blogger-droid v2.0.6

7 comments:

Anonymous said...

Perdana menteri 'terhormat' selama lima hari?
Hahahaha... terbaek lah Tun.

Anonymous said...

Care taker Prime Minister

Aku Sayang Tun Mahathir said...

nasib baik Ayahanda Tun..dapat la BABI jadi PM 5 hari. kalau aku la..dan dan lepas angkat sumpah sebagai PM Termusibat....dan dan tu jugak kena lepaskan jawatan.

BABI hanya layak sebagai PELEWAT!!!

tak gitu?

Aku Juga Sayang DS Najib said...

ni yang aku marah kat Tun M nih ...baik ati sangat kat Bro BABI ni ....sampai nak jadikan PM 5 hari lagi..


Demi ALLAH..aku dan seluruh rakyat Malaysia haram tak sudi BABI jadi PM walau sesaat pun...!!!!!!

Anonymous said...

Suruh PM kehormat 5 hari jaga samsidar,,,,suda la kau akan bungkus pru13 ni, kita sokong kamu sebab kami benci pada paklah dan kj tp lepas ni no undi for u all...bye bye

Anonymous said...

Allah turunkan dua manusia berbeda supaya dijadikan pedoman & sempadan bagi kita orang2 Melayu Islam di bumi bertuah ini.

Seorang yang telah banyak berkorban demi saudara seagamanya didalam & luar negaranya.

Seorang lagi mahukan orang lain berkorban untuknya.

Tidakkah kita nampak yang mana kaca & yang mana permata?

Anonymous said...

bernas bagi yg menggunakan akal lebih dr emosi...