Breaking News
Loading...
July 19, 2012

Info Post

PAS jaja cerita nak buat hudud, dari mula pegang kelantan sampailah sekarang cerita hudud keluar bila pas nampak orang melayu semakin menjauhi pas, sekarang cerita hudud nie senyap, pasal pas tengah dok sibuk melayan artis, artis yang nak mensucikan dosa mereka dengan cara yang cukup mudah, masuk pas hilang semua dosa...

Ok cerita balik pasal hudud yang pas nak buat, pas kata mereka tak boleh laksanakan hudud di kelantan pasal kerajaan pusat (bn) tak bagi, walau pun semua orang tahu undang-undang syariah negeri di atas tangungan kerajaan negeri, pas tetap juga kata semuanya salah kerajaan persekutuan (bn).

Satu je soalan aku pada pemimpin pas, pas kata nak buat hudud, tapi pas bagi alasan kerajaan persekutuan (bn) tak bagi, maka sampai la nie pas akur dan tak buat, tapi kenapa bila kerajaan larang pas buat perhimpunan bersih, pas tetap buat juga...?

Bab hudud pas tak berani langgar keputusan kerajaan persekutuan, tapi bab perhimpunan bersih, pas langgar semacam je... kenapa...???

3 comments:

Anonymous said...

logik jugak bro, bersih diaorang buat walau pun di halang, tapi kenapa sikap diaorang berlainan sekali dalam isu hudud.

Aliffnajmi said...

PAS dan juak2nya hanya berani langgar peraturan jika perbuatan tu mengakibatkan kemusnahan.

Anonymous said...

"Satu je soalan aku pada pemimpin pas, pas kata nak buat hudud, tapi pas bagi alasan kerajaan persekutuan (bn) tak bagi, maka sampai la nie pas akur dan tak buat, tapi kenapa bila kerajaan larang pas buat perhimpunan bersih, pas tetap buat juga...?"
~Darul Ehsan Today

Soalan TERBAIK!!!

Cuma saya yakin, lembu-lembu amPAS akan berpura-pura tak nampak, tak faham atau tak sedar soalan tuan.

Almaklumlah, dah dasar 'binatang politik' (political animal) mereka cuma nampak apa yang mereka hendak.

Perkara-perkara yang membebankan kepala hotak mereka, jangan harap akan dilayan, contoh terbaik sejak 22 tahun: bekalan air BERSIH di Kelantan...kalau air BERSHIT memanglah mereka bekalkan!!!