Breaking News
Loading...
July 11, 2012

Info Post

Aku nak tanya hadi, apa perlunya dia keluarkan kenyataan macam nie? Pada aku nie kenyataan orang yang menggelabah atau panic, panic kerana dia tahu pas dah jadi paria dalam pakatan, jadi nak tunjuk kat penyokong yang pas masih releven dalam pakatan, maka kenyataan macam nie terpaksa di keluarkan.
Published with Blogger-droid v2.0.6

6 comments:

Anonymous said...

Itu bukan panic bro, tu namanya gelabah beruk.

Anonymous said...

Pas nak selindung macam mana perjanjian sudah ditandatangani bahawa DAP 90, Pas dan PKR masing-masing 66 sahaja

Anonymous said...

Sejak bila lak PAS tu parti Melayu Islam?

Hadi.. Oh Hadi... tak payah lah Tuan Haji nak pening pening baki usia yang tak tau berapa lama lagi... Peningkan masa yang tidak akan berakhir disaat Tn Haji berada di liang lahat... itu yang patut Tn Haji risaukan.


Banyak dosa Tn Haji pada umat Melayu di Semenanjung Tanah MElayu ni..Tolong sampaikan pada N.Ajis sekali Tn Haji. Orang tua kutuk tu bila nak taubat dan mintak maaf paa umat melayu di semenanjung/sabah/serawak?

Pak Pandir Jr said...

Para pemimpin seperti Nik Aziz dan Hadi Awang sepatutnya sudah sedar diri yg mereka hanya dilembukan oleh Anuuuwar untuk jadi barua DAP...sedarlah..jangan sampai satu hari nanti kuburan kamu dikencing oleh anak cucu kamu...sedarlah wahai 'ulamak politik'....

Anonymous said...

kah...kah...kah!... lain kali semua perjanjian hendaklah disertai oleh bahasa arab sama.jangan dok kena kelentong saja.macam mana tak gelabah,dulu PG. ada dua seat tetapi sekarang tinggal satu saja.nasib-nasib.

Anonymous said...

apa? melayu islam?? sejak bila PAS ni melayu? rasis betol kau ni hadi!! asobiyyah!!!