Breaking News
Loading...
July 26, 2012

Info Post
Najib berbuka puasa bersama penduduk ampang semalam, majlis di adakan di perkarangan surau taman nirwana ampang, dalam majlis itu najib menyampaikan bantuan sebanyak rm 4 juta untuk membina masjid al-mustaqim, ampang. menurut cerita, sepatutnya masjid itu telah siap dan boleh di gunakan pada bulan puasa ini, tapi kerajaan selangor gagal menyalurkan bantuan yang mereka janjikan pada tahun 2010 menyebabkan pembinaan masjid itu terbengkalai...

Selepas berbuka dan sembahyang maghrib di ampang, najib dan isteri bertarawikh pula di surau taman angsana hilir pandan, di majlis itu najib meluluskan bantuan sebanyak rm 400 ribu untuk membaik pulih dan membesarkan surau itu, surau ini pun menjadi mangsa janji-janji kosong kerajaan pakatan haram selangor, sehingga semalam, janji yang di taburkan untuk membaik pulih surau itu tidak di laksanakan oleh kerajaan pakatan...

Ampang...












Pandan...










11 comments:

Anonymous said...

Orang ramai pergi ni ikhlas sokong BN ke sebab nak dapat hadiah & makan free?

Anonymous said...

Cikgu"S":
PM hebat.Teman bangga hingga rase sebak macam nak menitis air mata.
Tapi malangnye di peringkat kepimpinan akar umbi tak macam tu.Ade diantare mereke ade yang sombong macam hantu.Tegor pun tak mahu jawab.Mereke bergaul tenguk setatus orang dulu.Kalau orang macam teman ini dia orang nak salam pun tak berape mahu.Walhal di antare mereke ade yang lulus darjah 6 sebelum perang pun.Untungnye dia orang dah pegang Ketua Cawangan sebelum anak teman lahir lagi.Sekarang anak teman dah Tahun 3 kak universiti.
Patut dah tukar dia tu.Baru budak2 muda minat .Ade ummmppp.

Anonymous said...

InsyaAllah, banyak yang ikhlas....

Anonymous said...

Kepada Anon 1052. Hanya orang jahat selalu fikir orang lain jahat. Orang jahat saja selalu berprasangka jahat dan buruk kepada orang lain. Tak percaya pi baca kitab-kitab sufi. Anda tidak sedar bahawa apa yang anda tulis mendedahkan diri tentang siapa anda sebenarnya.

Anonymous said...

all in one ......zaman terbaik pm najip!....tokoh terpuji....janji ditepati

Anonymous said...

tabik spring kpd najib..sungguh terharu lihat kesungguhan najib mendekati rakyat..give u five too, datuk sri najib!

Anonymous said...

Buat kerja lebih baik dari berbuih mulut berdebat!

Anonymous said...

Apa! Najib monggol berterawih ngan isteri nya....kemudian derma 4 juta...ada yang nak kena monggolkan kot.

Anonymous said...

rm4 juta la sgt...2 juta ckup...

Anonymous said...

Kepada Anon 3:43. Hanya orang jahat selalu fikir orang lain jahat. Orang jahat saja selalu berprasangka jahat dan buruk kepada orang lain. Tak percaya pi baca kitab-kitab sufi. Anda tidak sedar bahawa apa yang anda tulis mendedahkan diri tentang siapa anda sebenarnya.

Anonymous said...

anon 1:37...rm4 juta ke 2 juta ke yg penting duit ini akan digunakan utk rumah Allah..alhamdulillah..kenapa exco agama islam x prihatin..x nmpak ke masalah umat islam kat sini..