Breaking News
Loading...
July 3, 2012

Info Post

Dalam videonya dia kata, dia tubuhkan syarikat southern ads, kemudian dia kata seorang pembesar dari johor kacau bisnes dia, konon untuk mengelak dari ganguan pembesar tu, dia pun bagi la pembesar tu syer dalam syarikat dia...

Kat sini korang kena dengar dan teliti dengan betul apa yang dia cuba menipu, ok... dia kata dia tubuhkan (daftar syarikat) pada tahun 2005 setelah dia mendapat kontrak pada tahun 2004, soalannya kat sini, macam mana dia boleh dapat kontrak sebelum dia daftar syarikat, kontrak tu nak award atas nama syarikat mana?

Lagi satu ialah, dia kata pembesar tu masuk dalam syarikat dia tahun 2005 sedangkan syarikat dia tu dah beroperasi pada tahun 2003, tadi dia kata syarikat tu dia tubuhkan tahun 2005 dapat kontrak 2004, nie dia kata pulak syarikat mula beroperasi tahun 2003, mana satu tahun yang betul nie...???

Takan seorang yang kononnya peguam boleh bagi kenyataan tak konsistan dan tak ingat tarikh bila dia daftar syarikat dia sendiri kut....apa pun korang pikir lah sendiri.




8 comments:

Anonymous said...

Itulah nak kaya sangat. Orang Johor tahu siapa engkau. Banyak orang telah kau aniayai. Kekayaan kamu semua dari tipu dan ugutan.

Dunia sekarang Allah bayar cash.

usin said...

lain kali nk bohongpun, sediakan skrip dulu. jgn main bubuh je, nampak sgt bodohnya. belajarla berbohong mcm pak sheikh, sampai sekarang masih konsisten lg....

Anonymous said...

PELAKON TERBAIK!!!

MACAM HERO TAMIL!!

Wahkahkahkahkah........

Anonymous said...

Muka diurus rapi, berisi dan takde gaya stress atua dlm kesusahan.

Betol ka ni?? Atau sandiwara mcm AlJubs?

Anonymous said...

Apa dodol kau ni Kamal?

Anonymous said...

ape ke bangang...tubuh kompeni 2005 dapat kontrak 2004... agak2 la nak menipu...

Anonymous said...

Kau buatlah search kat SSM, dia tubuh sykt tahun 2003, dapat kontrak 2004, sultan masuk 2005. Mungkin dia tersasul sebab tertekan, tapi carian SSM bukti di benar.

Anonymous said...

peguam pon tak reti nak guna mahkamah.... macam pengaruh morfin jer....