Breaking News
Loading...
July 18, 2012

15 comments:

Anonymous said...

terbaekkk lah menangis nik aziz kalau dengar.

Anonymous said...

ingat DAP nak bagi kebebasan bercakap ,baru kena komen dah nak saman.Nanti semua undang2 akan digunakan untuk sekat.Baru la terkilan...Dia ingat nik aziz betul sangat ke tabdir kelantan tu.

Anonymous said...

Ustaz Fathul Bari memang terbaik!! Dato' Dr. Asri selalu tergagap-gagap, ulasan terlalu sedikit, selalu cenderung ke arah kebebasan seuara. Agaknya dia lupa bahawa Kerajaan tidak melarang demonstrasi malah memberikan tempat yang lebih selesa dan aman untuk berdemonstrasi. Dan dia mungkin lupa bahawa rakyat Mesir mengagumi Malaysia dan Dr.Mahathir. Syabas Ustaz Fathul Bari!!

Anonymous said...

Ust Fathul Bari mmg TERBAEKKK....malangnya penganut PAS trlalu taksub dgn parti dan keislaman mrk. xbole menerima perbezaan pendapat dri sesama Islam...yg peliknya bila dgn sekutu mrk spt DAP bole pula ......

Anonymous said...

Ustaz Fathul Bari dan Dr. Ridwan Tee telah berjaya memberi message kepada yang berkesempatan mendengar.

Terpulanglah kepada mereka untuk mengikut pesanan Allah SWT pandangan-pandangan yang lebih baik.

2 perkara yang hendak saya highlightkan menjadi tamparan hebat kepada puak-puak yang mendengar iaitu:-

1. Ustaz Fathul Bari berkata;walaupun tak habis dek kerana puak-puak itu dah bising,biarlah saya yang habiskan:

Pemerintah/kerajaan melarang melakukan demonstrasi jalanan tetapi memberi kebenaran melakukannya di tempat yang lebih selesa bagi menguntung semua pihak dengan tidak menjejaskan pihak yang lain. Tetapi,MEREKA BUAT JUGAK DITEMPAT YANG DIHARAMKAN.

Dia berkata bahawa mengapa KERAJAAN HARAMKAN DEMONSTRASI JALANAN,MEREKA BUAT JUGAK disebaliknya,mengapa KERAJAAN MENGHALANG MELAKSANAKAN HUDUD,MEREKA TAK LAKSANAKAN JUGAK?

2.Dr. Ridwan Tee ada mengatakan bahawa mengapa tanya UMNO aje tentang HUDUD,kenapa tak tanya DAP dan PKR tentang HUDUD.

Inilah 2 perkara yang saya rasa sangat berkesan;seperti BOM MELETUP DIDEWAN ITU.

Anonymous said...

aku orang pas...bila aku dengar penceramah pas,,,tak bersangkut fakta,,,hanya salah bn...pemimpin pkr yg terang moralnya hancur,,,,,pemimpin dap moralnya hancur....tu dia agung2kan,,,,,malu aku kepada penyokong pas....tgk jadi kat penang,,islam ditindas oleh dap tak pula di sebut.........

Anonymous said...

buat apa nak kondem sana kondem sini, tunggu PRU sedikit masa lagi, barulah kita hentam mereka yang kuat hentam atau mereka yang kuat defend.
OK !

Anonymous said...

memang patut benar org kelantan kena brain wash

Anonymous said...

NEGERI KATA SERAMBI MEKAH...TAPI MANA ADAB MENERIMA TETAMU SAPERTI DR. RIDHUAN TEE DAN USTAZ FATUL BARI.SELALU CAKAP KITA ORANG ISLE TAPI PERANGAI MASYALLAH.CAKAP TAK SERUPA BIKIN. PERANGAI TAK ELOK TU JANGAN SALAHKAN UMNO PULA.KASIHAN MODERATOR....BANYAK KALI MEMOHON ORDER IN THE HOUSE.APA PUN TAHNIAH DAN TERBAIK DARI UTAZ FATUL BARI & DR. RIDHUAN TEE.

Anonymous said...

Memang sah, ulama umno ni adalah ular dlm semak.

Anonymous said...

Redhuan tee-iq rendah, cakap merapu. tak layak berdepan org kelantan

Anonymous said...

kenape bro ko ingat org kelantan cerdik sangat ke? kalau orang kelantan cerdik kelantan dah lama maju dan orang kelantan tak perlu merempat di negeri selangor, johor dan kl. orang kelantan ni aku ibaratkan macam yahudi, pergi lah ke mana negara pun dalam dunia ni mesti jumpa yahudi macam tu jugaklah dengan orang kelantan, sekali lagi aku ulang, kalau orang kelantan cerdik dan iq nya tinggi kelantan tak mundur orang kelantan tak merempat di negeri lain dan pompuan kelantan tak jadi gro di karaoke dan kelab dangdut. PAHAM

kamarulzaman8162@yahoo said...

Tiga orang ahli panel memuaskan.
Ridhwan Tee kena belajar bercakap di khalayak dan belajarlah cara kawal emosi.Ingatan untuk Ridhwan Tee tolong buat persiapan bila nak menyertai sebarang majlis.
Terima kasih

Chad Buckner said...

Memang sah, ulama umno ni adalah ular dlm semak.

Anonymous said...

Biarla ular dalam semak..bisanya x hilang..dari lembu kat tgh padang..sama je bodohnye..