Breaking News
Loading...
August 20, 2012

5 comments:

Anonymous said...

Nak tanya adakah mufti Malaysia berani katakan Syiah itu sesat terkeluar dari firkah Ahli Sunnah Wal Jamaah. Kita tak perlu pergi ke Iran semata ingin menganut fahaman mereka kerana masyarakat Islam di Malaysia tanpa menyedarinya telah mengamalkan amalan-amalan syiah sejak dahulu lagi kemudian melabelkan amalan itu daripada 4 mazhab.
Terdapat beberapa ulama dan ustaz yang cuba untuk meminggirkan amalan-amalan tersebut daripada terus diamalkan maka dengan tangkas difitnah sebagai Golongan Wahabi sedangkan pada masa sama pemimpin inilah tanpa malu tunjukkan mesra dengan Arab yang Induk Wahabi.

Tidakkah ini merupa kecelaruan fahaman?

Anonymous said...

blogger ni kurang membaca.

sila luaskan pengetahuan agar bukan menjadi katak bawah tempurung.

terimalah nasihat

Anonymous said...

masakan semua pak arabi itu wahabi...ini fitnah borong, namanya.

Anonymous said...

Ini je ke perbandingan dapat dibuat? Blogger terlalu sempit pemikiran dan macam budak2..

NIK NAJIS said...

Yg tak tahu pasal wahabi tu tak payah banyak berbual.. makin bodoh nanti.. bila pak arab ni gelar kan diri dorang wahabi? bila pula ada mahzab wahabi? pergi selidik dulu jangan dgr ustaz ckp aje terus percaya.. Example kalau kau suka dgr ceramah ust azhar idrus dan ikut cara dia tak sementinya kau azharbi... lain kali pergi mekah bawa iman sendiri pasal iman mekah semua wahabi.... bodoh punya org islam.... bahalol.