Breaking News
Loading...
August 3, 2012

Info Post

Kenyataan Media Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali.

Ketua Hindraf Waythamoorthy telah kembali ke Malaysia satelah burukkan imej Malaysia dan mencabar kedaulatan undang-undang sebelum lari keluar negara..

Saya amat tidak setuju dengan pendirian dan kenyataan IGP TS Ismail,kata IGP! ketua pertubuhan haram ini boleh di beri peluang kedua. Apakah undang-undang Malaysia berkuatkuasa bagi kali kedua?

Untuk kali pertama, dia lepas dari undang-undang. Saya rasa dalam dunia ni, Malaysia saja amal undang-undang macam ini, sebab itu,selepas Tun Mahathir tidak lagi menjadi perdana menteri, undang-undang Malaysia tidak lagi di hormati.

Ketua Hindraf ini tak patut balik ke Malaysia sebab dakwaanya mengambarkan Malaysia amat buruk dan tidak adil kepada kaum India jadi untuk apa dia balik ke malaysia? pergilah cari negara lebih baik dari Malaysia.

Patut nya beliau secara sukarela menyerah balik kerakyatan Malaysia. Saya kecewa sikap toleransi perlaksanaan undang-undang yg tak bertempat, tak ada maruah.

Published with Blogger-droid v2.0.6

16 comments:

Anonymous said...

Menteri dahlah lembik , Igp pun Lebih kurang sama . Apa nak jd dengan Malaysia masa ni .

Anonymous said...

Tukar je igp tu bro dah tak berfungsi dgn baik lg dah.

nadim said...

IGP ikut arahan Menteri. Menteri ikut arahan Perdana Menteri. PM penakut lemah, takkan anak buah nk tunjuk kuat, melebih pulak kata nanti. Periuk nasi nk jaga jgk. Tukar je lah Pm ni, dh byk sgt polisi mengarut dia buat. Umno x ketandusan pemimpin.

Anonymous said...

Budak tadika pun tahu yang paria ni jahat!

Anonymous said...

Memang IGP ni dah tua dan pelupa....bahaya bila IGP pelupa.Memang sial ketua hindraff ni patut dibuang kelautja.Buat menyemak malaysia ja......Memang betulundang undang malaysia sudah tidak dihormati.

Anonymous said...

Yg patut campak ke laut tu brahim ali sbb dia tu lbih teruk dri pariaaaaaaaaaaaa....

Anonymous said...

Sebab tu jenayah semakin menjadi jadi di negara ini, sebab 'enforcement' lemah.

ciliapipedas said...

Tukarjer KERAjaan ni senang cerita,

lelain yg lurang ajar mcm umno rasis serta ngo perkasaM dan perKuda dan papa ngos rasis kasik jahanamkan dan kita nerakakan dahulu...

bran?

Anonymous said...

najib penakut..seba tu lah

Anonymous said...

jadi KETUA POLIS berpangkat IGP tapi lembik dlm menjalankan tugas.aku nak tya IGP ni ......klau ada manusia menghina dan memburukkan keluarga kau marah tak.....marah kan..mcm tu juga lah aku sbgai rakyat malaysia aku cukup marah bila ada rakyat mlsia menghina negaranya sendiri....soal menghina negara ni mana boleh di beri peluang kedua.....klau dah rasa tak sanggup lagi pikul kuasa yang di beri lebih baik letak jawatan dan duduk umah jaga cucu lg baik...rakyat pun tak marah kat kau.

Anonymous said...

cili api pedas gua sokong lu....tukar je kerajaan. itu baru satu worang india...lu tau ka itu bangla, myanmar indon toyol and banyak lagi la hantu and pochong itu menteri kasi ic macam umno punya worang. Sekarang dia worang semua sudah jadi full member umno. Apa mau buat.Cit itu satu worang juga DEToday worrey, an cheif police juga kena hantam...kmak nya kerajaan BN.

Anonymous said...

Agree with Bird chillies comment. Best solution replace the corrupted government.In this case the common Malay can feel the harmonious and the wealth of the country. Wake up melayu open your eyes and ears how much money/wealth have been ROB from Petronas,Felda, EPF,and Tropical forest etc,by existing minister n politician. Non of them sued in MALAYSIAN COURT< WHY???????

Anonymous said...

a'ah tukar le kepada kerajaan yg menyokong pejuangan hindraf..

Anonymous said...

slah kerajaan yg bagi well education pada rakyat. sekarang bila rakyat dah pandai tu yg nak memberontak tu. Lagi kali jangan bg negara ni maju..

Bro Yusri said...

Macam2 masalah kat M'sia ni ..adakah kerana Malaysia di tadbir oleh orang Melayu ...kalau bandingkan S'Pura tak nampak pulak byk masalah ...adakah kerana ditadbir oleh Cina. Sebab tu lah agaknya Tun M kena bersifat keras semasa pentadbirannya ...sehingga digelar diktator ..namun M'sia lebih aman dari sekarang ...

Anonymous said...

Bro yusri......Madey melayu ke...lu sudah pening lalat dah.Lebih baik lu join Hasan Jati kot.....itu betoi betoi punya melayu.