Breaking News
Loading...
September 1, 2012

Info Post

Menteri kdn belum pun keluar arahan untuk tangkap beruk-beruk yang edar risalah dan yang nak tukar bendera, barua-barua pembangkang dah melompat...

Seperti biasa mereka akan tuduh "ini semua umno punya kerja"

Satu bolg barua anwar menulis, "berberapa orang budak di tangkap kerana edar risalah, bila disoal siasat, oleh orang-orang kat situ, mereka kata mereka dibayar oleh rm 100 untuk edar risalah itu dan kibarkan bendera seakan komunis. rupa-rupanya mereka dibayar oleh umno untuk menimbulkan rasa marah rakyat terhadap pakatan".

Soalnya kalau mereka dah tangkap budak tu dan konfirm budak tu kata umno yang upah mereka, kanapa mereka tak buat polis report...???

14 comments:

Anonymous said...

UMNO GOT BETTER THINGS TO DO....YANG BAWA BENDERA TU SAKA SAKA ANWAR IBRAHIM.....HE..HE...

Anonymous said...

huhh umno lagi.

Anonymous said...

u all tau ker....tu la dulu bendera negara.....cuba browde sang saka negara........umno pun tolol...
dah tau nak kalah election m

Anonymous said...

Anom September 1, 2012 2:02 PM cakap umno tolol...tapi jelas dia pulak nampak tolol yg amat sangat...kelakar tgk komen dia..confirm dpt maklumat salah..tu la asyik baca harakah..bkn nk selidik dan mengkaji sejarah..

Anonymous said...

Haha..bace la buku btui sejrh bukn buku songsg..he..gtu la jdinye

Anonymous said...

anon 233......Hmmm tidak munkin harakah salah........utusansek meloya besar kemunkinan....selalu tersasul, al maklumlah hari hari menipu rakyat, terutama yang macam nko.

satu soalan!!!! ameno hari ini siapa yang tubuhkan....
a. Rais yatimak
b. Najibus###
c. Rosmak mysore
d. toon Madey katunkuty.

Anonymous said...

Sendiri buat sendiri upah sendiri tangkap sendiri tuduh, itulah perangai puakpembangkang ni, dah tak ada modal dah nampaknya....putus harapan, syok sendiri, ingat rakyat bodoh nak percaya lagi dengan kelentong pembangkang ni, boleh jalan le...yang dok percaya hanya manusia2 tak ada otak je, bingai, tolol, lembam....perasan akan rakyat masih menyokong mereka lagi....rakyat dah tolak korang la wei....tgk PRU13 nanti PR akan tergolek macam nangka busuk daa.....

Anonymous said...

Setahu aku madey kutty dah isthihar keluar ameno masa paklah lagi.Bila lak dia masuk ameno balik....tak munkin dia tubuhkan ameno arini....
Susah ni kena tanya parpupundek cili sudah kena taruk ni.

Anonymous said...

Pkr cilaka

Anonymous said...

TIADA WARNA BIRU YANG MELAMBANGKAN PERPADUAN...
DAN SEMESTINYA TIDAK SUKA KEPADA PERPADUAN ...
DAN AKAN AMALKAN PECAH DAN PERINTAH.....

Anonymous said...

UMNO juga yg kena. tapi yang bodohnya, last2 mengaku juga puak2 dia yg buat. dasar manusia lidah bercabang. yg peliknya, ada juga yang mengikutnya tu. ketua tak pakai otak, pengikut tak ada otak

Anonymous said...

Bendera tu bukan bendera Malaysia! Itu bendera panji PKMM yang mana pada masa itu malaysia tidak lagi merdeka. Jangan confuse antara bendera negara dengan bendera persatuan!

abu idris said...

Adakah Mengibarkan Bendera Khilafah dan Panji Rasulullah SAW Pun Adalah Satu Kesalahan? seterusnya di arrayah.info

abu idris said...
This comment has been removed by the author.