Breaking News
Loading...
October 1, 2012

Info Post


Kata Ezam, kekuatan Umno kini semakin lemah dan dapat dilihat secara jelas yang kepentingan parti teras Barisan Nasional (BN) ini boleh terancam disebabkan sikap kaum itu sendiri.

Menurut Ezam, walaupun Umno merupakan parti yang cukup lama memerintah negara ini, perpecahan kecil akan memberi impak besar.

"Apa yang saya dapat lihat, Umno sekarang semakin lemah. Perpaduan dalam parti juga semakin menurun dan ini boleh menyebabkan parti veteran negara ini berada di ambang perpecahan," katanya pada Majlis Himpunan Ke Arah Penyatuan Ummah bertajuk “Dakwah Menjana Kesatuan Ummah".

Baca cerita selanjutnya di putra merdeka.

10 comments:

Anonymous said...

tebiat apa si ezam ni

Anonymous said...

ada ke lagi orang sokong amno????jangan dok syok sendiri sudahlah......

Anonymous said...

anonymous OCT 1 2.16pm
lianchiow

man said...

Assalam.
Ini hakikat bro......
Melayu sudah beralih arah kpd Pakatan Rakyat hanya UMNO sahaja yg tidak mahu menerima hakikat.
Lagi satu hari ini Perbahasan Bajet 2013 mana menteri2 BN kita semua dekat rumah tidur ke? Najib takut?, apa ingat bila dah mengunakan duit rakyat boleh lepas tangan macam tu aja tampa Perbahasan berapa hutang negara sekarang? hampir Rm500 bilion sebelum Belanjawan 2013, ingat sikit?
Jadi fikirkanlah dapat duit tu memang la sedap tapi kita kena ingat hutang negara siapa nak bayar saban tahun makin mengunung bukankah rakyat juga yg tanggung.
Maafkan gua.....mungkin keterlaluan....

Anonymous said...

man...kau mmg keterlaluan...keterlaluan bodohnya. kalau benar melayu dah beralih pada PR, takkanlah PAS yang anti kebangsaan tu sampai rayu melayu supaya sokong PAS. kalau benar yakin menang PRU kenapa MB selangor kata taknak buat pilihanraya serentak. takut kalah ke? terimalah hakikat...rakyat sudah menolak taktik pembangkang yang hanya tahu memfitnah dan berjanji kosong saja...!

Anonymous said...

yg sah pas kena liwat dgn pkr dan dap kudakan pas..

Anonymous said...

kepala BUTOH lah lu..skrg org melayu makin menyokong UMNO apahal lu kata tk sokong. lu mmg melayu bodoh piang, kaki zina pun lu sokong..lu lah orgnye,sok lau puaka tu jadik kepala pemerintah, lu boleh lah suku sakat lu kongkek same2 tuko2 pasangan.

Anonymous said...

Ezam ni aku kurang yakin lah matlamat politik dia ni..

man said...

Assalam.
Maaflah....aku bukan nak kata BN tu bagus dan PR tak bagus atau sebaliknya tapi kena ingat bro HUTANG negara makin BERTAMBAH inflasi pun nanti akan meningkat.
itu pendapat aku bro kalau pendapat aku ni tak sama dengan korang terpulang itu hak masing2.
Korang tengok video ini fikir dah faham betul2......
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZVQ1sFuDXIc

Wartner said...

ada ke lagi orang sokong amno????jangan dok syok sendiri sudahlah......