Breaking News
Loading...
October 22, 2012

Info Post



kamal hisham adalah malaun penipu si  mata bulat ni kaki sakau.

malaun peipu si mata bulat ni kenyang selama beberapa tahun hasil mahsul jual nama tuanku sultan johor.

selama beberapa tahun dia kenyang.
kiri kanan dia tipu.
tuanku sultan johor punya arrangement ditukar hak milik kepada syarikat milik mangkok ni.

dengan menggunakan kaedah ' ini titah tuanku' operasi mangkok hayon ni berjalan halus sampailah ke satu ketika..

bak kata bidalan sepandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga.

itulah kisah malaun mata bulat kaki songlap penipu besar haram jadah ni.

operasi pembohongannya telah dihidu pihak istana.

kerana dah teruk terkantoi malaun ni cepat-cepat cabut lari luar negara. namun dia cuba memperdayakan pelbagai pihak di malaysia kononnya dia tak bersalah.

beb.

kalau tak bersalah apa hal kau lintang pukang cabut lari ke luar negara ?

kalau kau tak bersalah, apasal taknak balik malaysia ?

kau pusing cerita tuduh fitnah tuanku akan apa-apakan kau .

apa punya baral lah hujahan kau ni.
malaysia takde undang-undang ke ?

wei malaun kamal hisham, jangan cerita banyak.
jangan pusing banyak cerita.
balik malaysia dan settlekan masalah kau lah bangsat ! cerita terkini pasal si penyamun nie klik sini & sini

5 comments:

Mat said...

Mmg la mesia ni ade undang2.,tp undang syaitan yg dikenali..klu ko kt tempat dia,aku ingt ko lg awai tanam diri sdri.,ko pun bahlol gakk..tk tau ke kerabat johor ni sume lanun..!!bodoh piang hang ni..otak taruk kt butuh..!!

Anonymous said...

KERABAT Johor adalah penjenayah sebenar, sekarang BUKU BERTEMU RUAS, peguam ini yang berjaya mengajar sultan johor yang zalim. Sultan Johor takut dengan peguam ini kerana rahsianya terlalu banyak di dalam tangan peguam ini. Semua org Sultan Johor boleh beli dah rasuah, peguam ini dia tidak berjaya beli. Nantikanlah nasib awak sultan johor rakyat sudah tahu penipuanmu

Anonymous said...

Untuk mengetahui kezalimanan Sultan Johor baca blog Peguam Kamal, www.peguamkamalmenulis,blogspot.jp . Rakyat semakin matang.

Anonymous said...

Kezaliman sultan Johor tidak dapat disorok lagi, pendedahan oleh Peguam Kamal telah membuka mata rakyat. Blog Peguam Kamal sangat terbaik www.peguamkamalmenulis.blogspot.com

sirfa11111 said...

Orang bodoh di atas ni abaikan je.