Breaking News
Loading...
October 23, 2012

Info Post
Hanya kerana megatakan karpal singh dan dap anti Islam, bekas timbalan presiden pas, ustaz nasaruddin mat isa telah berbakul-bakul di kafirkan oleh baghal-baghal pas, Subhanallah... mereka lebih setia dan percaya pada karpal singh si kafir harbi dari bekas timbalan persiden dan ahli majlis syura mereka sendiri, apa nak jadi dengan pas sekarang...



10 comments:

Anonymous said...

tulang besi tu dah murtad bro....

bdak skinpunk yg menyamo jadi setatt...

Anonymous said...

kita orang tak kata pun malah dia masih ahli majlis syura PAS. Menjawab lah esuk di masyar.

Anonymous said...

hahahahahaaaa....
khahahahhahahaaa......

faham ker bahasa ibunda dorang tuturkan...
tah...hapahapatah dorg cakap...
tepuk... sahut jer......

Anonymous said...

mari kita sokong dap ha..ha..ha..

MMI said...

Salam perjuangan..Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Anonymous said...

susah nak ckp dgn org pas yg buta hati ni...kena ingat org pas x semestinya masuk syurga...

Anonymous said...

patut ostad nasha suka umnu pasaai kafir harbi ostad chua toi let hina islam..rupernya chua toi let lebih mulia dimata org umnu

Anonymous said...

PAS perangai mcm SYIAH...
SUKA KAFIRKAN SESAMA ISLAM...
SEDANGKAN SYIAH PUNYA AKIDAH DAH SONGSANG...
TERPESONG JAUH...

PAS ITU SYIAH
SYIAH ITU PAS..
PAS - PARTI ANGKATAN SYIAH

Anonymous said...

PAS perangai mcm SYIAH...
SUKA KAFIRKAN SESAMA ISLAM...
SEDANGKAN SYIAH PUNYA AKIDAH DAH SONGSANG...
TERPESONG JAUH...

PAS ITU SYIAH
SYIAH ITU PAS..
PAS - PARTI ANGKATAN SYIAH

Martin said...

Salam perjuangan..Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.