KSN Tahu Ada Pegawai Tinggi Kerajaan Jadi Tali Barut Gorge Soros...



Dendam George Soros terhadap negara ini tidak pernah padam......

Sayangnya Soros terhadap Anwar tidak pernah luntur dan dengan kekayaan luar biasa serta kuasa ringgit yang beliau miliki,mampu mengumpan ringgit ini untuk ditelan oleh kakitangan kerajaan dan dalam masa yang sama menyusup agendanya bagi meruntuhkan kerajaan daripada dalam....!!

Kita tidak hairanlah bilamana kekuatan kewangan pembangkang cukup luar biasa malah pergerakan pertubuhan seperti Suaram juga cukup luar biasa dengan dana yang mereka perolehi.

Pendedahan ada pegawai-pegawai kerajaan yang menjadi talibarut George Soros tidak boleh dipandang ringan oleh Ali Hamsa,Ketua Setiausaha Negara (KSN).
Beliau tak boleh anggap itu sekadar khabar angin ataupun gosip semata-mata malah Ali perlu menubuhkan satu Jawatankuasa Khas untuk menyiasat dakwaan yang telah dilemparkan bagi membersihkan nama-nama pegawai yang dikaitkan.

Kita percaya tuduhan ini bukan disasarkan kepada pegawai-pegawai bawahan malah pasti ianya disasarkan kepada Ketua-Ketua Setiausaha (KSU),Timbalan-Timbalan KSU, Ketua-Ketua Pengarah Jabatan dan dalangnya pasti adalah orang yang boleh memberikan arahan yang akan diakur tanpa bantah oleh pegawai-pegawai bawahan.

Sekian lama sebelum ini pun sudah ada pihak yang meragui kesetiaan dan kebertanggungjawaban pegawai-pegawai terhadap kepimpinan PM Najib dan ada beberapa bukti yang menjuruskan bahawa sebahagian daripada mereka ini adalah talibarut asing,yang mengambil upah menjual rahsia negara,yang kaya dengan hasil menjual maklumat dalaman untuk diberikan kepada Pembangkang. sila klik sini

Comments

Anonymous said…
alah bro silap2 ksn tu pun barua anwar, sapa tau.l

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID