Breaking News
Loading...
November 12, 2012

10 comments:

Anonymous said...

Fatt ul biri2 ni baca ayat ape.......nampak lebih menyetan kan ameno je. Bukan islam pun faham ayat 159 tu ape lagi ayat 256 al baqoroh.....lagi dia becakap lagi nampak kesetananya. Tolong lah jgn bicara lagi masalah ini......memalukan Ustaz najib je. Cari isu lain ye! ?..........macam kes udang Noh omar ke......kes Hasan jati ke......lagi baguih o!

Anonymous said...

Cayalah UFB.... Nampakny semakin panas puak2 fuckatan Ranap nih, hahahaha

Anonymous said...

Hebat betul umno sekarang nie. Yg kaki judi, kaki rasuah, kaki arak, kaki betina pun cerita pasal Agama Islam, ayat Al Quran dan Hadis Nabi. Yang aku tau, UFB nie sorang jelah dlm umno yg bacaan Al Fatihah dia ok sikit, yg lain hancur.

usin said...

kurang2, umno takde la kirim si kafir tolong baca surah2 al'quran. si ngeh dan si nga tu belajaq ayat al-quran dpd sapa? nik aziz ka @ mantan mb perak ka? yg anon mangkok hayun dok atas sekali(sbb takdak nama) dok gelar ufb dgn panggilan huduh tu pasai apa? ikut sunnah nik aziz ka, dok balun org celako celako celako.

Anonymous said...

Elok jugak nik aziz ajar Ngeh&Nga tu baca quran, dari umnongok ajar chua solex berlakon blue.

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...


Muhyiddin Pemimpin LEMBU.... Puteri UMNO Kump ANJING Gila Babi....

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... BAPAK lembu..... Wanita LEMBU... Kecik2 tak nak mampus, Dah tua menyusahkan orang.....


~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


Anonymous said...

UMNO sudah nazak..umno bodoh dari mula lagi...UMNO pentingkan dunia dari akhirat. UMNO..utamakan habuan..UMNO tiada rujukan al quran..isunya fitnah ajaran syaitan. Abu lahab pun ngaku kehebatan surah Alquran..tapi UMNO nak pancung hudud. Sedarlah UMNO.UMNO sokong orang kutuk Islam.

Anonymous said...


Anon. 6.08, hanya orang sewel atau hari ini tak minum daun ketum kata umno nazak, umno dan berkuasa lebih 50th, engkau mabuk apa yg kau tau, apa yg kau dah buat untuk akhirat???? sepanjang engkau hidup dah berapa kali khatam alquran??? baca al-fatihah betul ke tidak. usahlah cakap hudud, kalau asas agama masih jahaliah

Anonymous said...

Puak2 PR ni rasa bagus sgt ker?..
Nak menuduh tu tgk dlm kain sendiri ler woi....

Yang ramai menutuh, membutuh, menogok, memfitnah, menipu dan bermacam-macam 'ME' lagi datangnya dari pemimpin puak ko...tapi pasal dikelilingi setan & iblis maka korang butakan mata pekakkan telinga...hahahaha

Pasal apa..pasal korang semer mmg nak benda2 mcm tu..mula korang tuduh puak2 umno yg lakukan semua keburukan.

Kalau Puak2 UMNO buruk 100x, aku rasa puak2 ko lebih 1000x teruk malah bukan setakat teruk, tapi hancus ibarat wal mampuss...

Korang fikir ler sendiri kenapa payah sgt puak2 ko nak memerintah Negara ni?...apa benda yg dah korang buat utk mendapatkan kuasa...terjun dah, terlentang dah, telanjang dah, terajang dah, tertonggeng dah, terkangkang dah terkencing dah, terberak dah...apa yg belum lagi...aku rasa baik korang semua termenung dah ler...hahahaha

Anonymous said...

Yang aku heran tu, mana pi serban atau sekurang2nya ketayap hijau dia semasa dia berucap dalam gereja dan duduk bersebelahan anak nuar tu >>>