19 January 2013

Anwar Menangis Baca Kenyataan Ini...


Berbulu je anwar bila himpunan kl 112 jadi tak ubah macam ceramah perdana, anwar lebih berbulu bila pihak polis tak buat roadblock pada hari itu...

Plan nak buat provokasi terhadap polis tak menjadi, plan nak huru-harakan kuala lumpur tak jadi, plan nak tumbuk polis tak jadi...

Tahniah PDRM... anda memang cool...

15 comments:

Anonymous said...

setuju hari perhimpunan tu polis memang cool penyokong anwar yang macam kera kena belacan.

Anonymous said...

Umno cool jek....pas dgn PKr je yang huru hara haru biru...Cina DAP lak lex lex kat rumah dgn family...Siapa cerdik ? siapa bodo?

Anonymous said...

Hidup DSAI. TAKBIR..

Anonymous said...

Takebeer... huk alloh pencacai

Anonymous said...

molek la tu anwarkutty xdak modal nak menyamar jadi hero tamil

Anonymous said...

UMNO menjual negara, Madey sudah mengaku tapi salahkan Tengku...phui!

Anonymous said...

mandat pemerintahan ditentukan oleh pendatangan warga asing.

Siapa pengkhianat bangsa dan negara sebenarnya?

BERSIH menepati penubuhan dan gerakan himpunan.

HKR adalah wadah mengatakan bahawa ahli UMNO juga patut malu kerana pengkhianatan ini.

Anonymous said...

When some one searches for his vital thing, so he/she wants
to be available that in detail, thus that thing is maintained over here.
Feel free to visit my website ; online slots for money

Anonymous said...

I don't know whether it's just me or if everybody else encountering problems
with your website. It appears as though some of the written text on your posts are running off the screen.
Can someone else please provide feedback and let me
know if this is happening to them as well?
This may be a problem with my browser because I've had this happen previously. Cheers
My webpage ... play slots online for free

Anonymous said...

Touche. Solid arguments. Keep up the amazing effort.
Visit my blog post ... play online slots free

UMNGOK HAPRAK said...

OMNGOK PARTI PALING HAPRAK YG SANGGUP BUAT APA SAJA UTK KEKAL BERKUASA....TAPI ADA JUGA RAKYAT YG BANGANG MCM SIADMIN NI YG SANGGUP MELACURKAN DIRI UTK MENPERTAHAN KERAJAAN YG KORUP.

Anonymous said...

Wow, awesome weblog layout! How lengthy have you been running
a blog for? you made blogging look easy. The whole look of your web site is magnificent, as smartly as
the content material!
Look into my blog playing slots

Anonymous said...

I just could not depart your web site before suggesting
that I extremely loved the usual information a person supply on your visitors?

Is going to be back continuously in order to check up on new posts
Here is my site : slots for real money

mak cik gayah said...

yg aku heran macam mana la gambaq oghang pi RTC kelantan dianggarkan 50k yg hadir tapi HKR sampai melimpah luar stadium hanya 45k je.....eh betoi ka......patut la najib menangis malam tadi dok kira org tak dapat dapat jumlahnya....keh keh keh......kita tgk sapa yg menangis lepaih ni

Anonymous said...

Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your web site is wonderful,
as well as the content!
Feel free to surf my homepage - Free Youtube Subscribers