28 January 2013

Kata Khalid "65 Peratus Rakyat Selangor Percayakan Pakatan"


Kata khalid dalam satu forum syok sendiri sesama pemimpin pakatan, "keyakinan rakyat selangor terhadap kerajaan negeri pakatan semakin meningkat kepada 65 peratus berdasarkan kajian yang dijalankan oleh mereka"

Soalan aku pada khalid, apakah rakyat selangor bodoh nak beri keyakinan mereka pada pakatan setelah 4 tahun mereka di tipu hidup-hidup oleh rejim khalid dan pakatan???

Janji-janji dalam manifesto masih banyak yang belum tertunai, masaalah air masih belum selesai, elaun untuk ibu tunggal dan elaun untuk anak pra sekolah seperti yang di janjikan dalam manifesto belum sesen pun kerajaan selangor bayar pada mereka dan banyak lagi masaalah seperti sampah, longkang, pertumbuhan rumah urut dan pusat perjudian di selangor kian menjadi jadi banyaknya.

Takan rakyat selangor buta mata kut...? khalid nak tipu sapa sebenarnya nie...? 

4 comments:

Anonymous said...

kajian mane pulak si khalid gagap ni pakai?? syok sendiri tak habis-habis. Bila kalah PRU nanti mula la kata ada pengundi hantu yang beri undi kalahkan dia....

Kaulau 65% rakayat selangor percaya kat kahlid gagapni, ape lagi, bubarkan la DUN tu... berani ke?

Anonymous said...

65% tu bukan rakyat atau pengundi, 65% tu org2 dalam Pakatan yang masih pecaya pada dia hahahaha..... bukan rakyat selangor terbanyak. org2 dia je, itu cuma 65% bukan 100%

Cukup Sampai di Sini said...

65% termasuk kanak-kanak yang tak cukup umur semasa Himpunan Haram yang Pakatan bawa kemana-mana saja mereka berarak.

Manifesto pun dah klentong, inikan pula nak buat janji baru.

Cukup sampai di sini saja Abang K oii!...

Anonymous said...

Kajian dia terlingkung dlm kroni-kroni..ahli exco dan ahli majlis..yg menentang pulak dia tanya makcik cleaner yg tgh lap meja masa nak buat keputusan,itu pun dipaksa sebab nak tunjukan mcm real.
Maklumlah tak sempat..kerja lain byk yg bertimbun sampai tak terbuat..
Priority utk kambus LUBANG..sebab dah mcm nak kalah ni..silapx2 mau masuk dalam.