Breaking News
Loading...
February 2, 2013

Info Post
PM Najib razak pagi tadi melancarkan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) di parlimen ampang dan pandan, kira-kira 10 ribu orang hadir di majlis itu, dalam ucapannya, najib mengingatkan rakyat selangor supaya menolak politik parti pembangkang, kerana sudah 5 tahun pakatan memerintah selangor, janji-janji mereka dalam manifesto lepas hampir 90 peratus belum di tunaikan.

Kerajaan pakatan bersikap lepas tangan dalam semua isu yang melibatkan rakyat selangor, mau tidak mau, bn sebagai parti pembangkang di selangor jugalah yang di harap oleh rakyat supaya dapat membantu mereka, mujur kerajaan persekutuan masih lagi di terajui oleh bn, kalau tidak, tak tahulah apa nasib rakyat selangor...




















37 comments:

Anonymous said...

Terima kasih DS Najib. We love you.kami penngundi Ampang akan memastikan kemenangan calon BN nanti. Zuraidah bye2. Apa yang zuraida buat cuma tahu membeli kereta mewah untuk kepentingan dia sahaja. we been cheat by this MP. so sorry yea zuraidah,,bye2.

Anonymous said...

TQdati seri. kami tidak akan sokong MP kami dari kelturunan YB JAMBAN. SO azmin ali cukuplah dengan penipuan yang dibuat. keluarga kaya dengan duit yan gdirompak dari rakyat. BYE-BYE YB JAMBAN.

Anonymous said...

PKR akan kami 'kebumikan' di buntut al juburi !!!!

Ba-Ngas said...

Sebagai penerima BR1M saya amat berterima kasih kepada Datuk Seri Najib, Perdana Menteri Malaysia.

Juga terimakasih yang teramat dalam kepada PR kerana dgn kekuatan pembangkang sekarang... kami menerima bantuan yg mencurah-curah.

Selama 55 tahun BN memerintah, tak pernah kami terima bantuan yg sebegini bentuk dan banyak sekali. Bila nyawa dah dihujung halkum dan PR dilihat lebih disukai rakyat, baru BN nak curahkan habuan!

BR1M - Bantuan Rasuah 1 Msia tetap kami ambil sebab kami diingatkan bhw itu adalah duit kami, duit rakyat!

Diberi kami ambil NAMUN undi tetap kami undi PR. Undi siapa saje PAS, PKR, DAP asalkan bukan BN!

Buat Dato' Seri Najib... terima kasih kembalikan sedikit HAK Rakyat. Ada banyak lagi harta RAKYAT yg dah ditutuh dek UMoooNO, dan juga Rosmah!

Buat PR sila kekalkan keuatan agar BN terus takut dan mencurahkan lagi habuan buat kami... Kalo PR menang pasti lagi lumayan habuannya sebab takde RAUAH dan lebih telus!

TAKBIR!

Anonymous said...

tidak tahu malu. sudah anggap duit itu rasuah kamu ambil juga. bermakna kamu telah makan duit rasuah. bagaimana kamu boleh anggap BR1M duit kamu sedangkan orang yg menerima BR1M dari golongan yg tidak dikenakan cukai pendapatan??? jadi, dari mana kamu boleh kata duit kamu, sedangkan ia adalah dari pembayar cukai yg lain dan tidak pernah terima keistimewaan seperti kamu. fikirkan semula

Langsi said...

Dah bagi BR1M* memang la ramai yg mari. Bagi duit bang... org gila pun mari! Ape punye turrrrrrr!

BR1M - Bantuan RASUAH 1 Malaysia

ABU-Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Lawak Ustaz Azhar kononnya nak buat kat Stadium ......tak sampai Seribu org.........

Anonymous said...

cukai pendapatan xpernah bayar,cakp duit raakyat..puihh...bodoh punya penyokong juburi

Anonymous said...

Sebaik nya si Ba-Ngas dan Langsi duduk di Kelantan dan bukan di KL, dia tak tengok ke si Pok Nik dia yang dah dapat title tukang jaga neraker dah sapu tanah orang orang Kelantan dan bagi kat si dua babi tonyok DAP Ngeh dan Nga. kalau PR Penipu Rakyat menang PR13 tanah moyang dia pun kena gadai...Kamu tak tengok ke si penjaga neraker dah pandai tiup lilin hari jadi di rumah si Baie Singh... dulu tak leh sekarang boleh...

Si Ba Ngas (bahasa kasar pengganas dan Langsi ( bahasa Hokkien Kotek Mati) nama yang hanya sedap di dengar oleh kalangan orang2 Parti Ajaran Setan - Ketua nya POK NIK yang nak jadi IMMORTAL . (sesiapa kalangan PAS kalau tak tahu cuba layari Google Wikipedia.

Anonymous said...

BaNgas @ BANGANG & Langsi@LANCAU ni org2 bodoh, x sekolah tinggi sbb tu sokong PR.Ooi Yop,kamu ingat PR bleh mng PRU 13 ke? Dalam mimpi blehlah.Pemimpin2 PR skrg ni pun dh kena buasir & semput tgk rakyat sokong PM. PR layak jd kutu demonstrasi jalanan je. Mana layakj nk perintah negara.

Anonymous said...

Ba ngas ke Bangang..Bangla ke...kau tafsirkan makna TAKBIR kau tu..kau faham ke makna Takbir...pandai sebut je..

MELAYUJATI said...

Ha ha ha apa Bangas dan Langsi cakap PR makin kuat? ha ha Parti Seks Bebas... ha ha, kali ni korang mampus le terkubur... ha ha hidup pun menyusahkan orang......otak ada tapi tak pakai.....otak kat buntut....PR kuat ha ha gelak sama dia.....PR nak mampus dia tak tahu... ha ha gelak sama dia.....Pemimpin PR semuanya OKU...tidak normal.....ada seks songsang, ada nyanyuk...ada tak bleh berjalan, ada otak tak normal....jadi mana mau pakailooooo.....

Anonymous said...

Semalam dari Live Stream pembangkang Rafizi Ramli memfitnahkan banyak tentang Rosmah dan juga akan ada beberapa Jenderal tentera menyertai Pakatan dan mebolengkan salah laku Najib. Deepak juga adalah orang yang disebut meminta hutangnya yang berjuta dari Najib. Saya fikir tentu perkara ini benar masakan dia berani sebut kerana dia akan disue. Dapat kiranya sesiapa disana menyakal perkara ini.

Langsi said...

Anon 1:32am...

Baru balik dangdut ke? Mana nampak kat stadium byk mana kalo asik kat dangdut...pukul 1 baru balik!

Masuk blog PR... cer tgk ceramah Ust. Azhar, ramai tak? Terima la kenyataan...walaupun pahit!

Anon 1:21am dan 1:36am...

Duit rakyat tu bukan hanya dari cukai pendapatan saje tapi termasuk segala macam cukai yg dikenakan pada rakyat spt cukai kerajaan, cukai perkhidmatan, cukai barang, cukai kastam, cukai pintu, cukai jalanraya dsbnya termasuk Government Sales Tax yg akan dikenakan sekiranya UMNgOk Be-eNd berjaya dlm PRU13 nanti.

Jadi... duit tu, duit rakyat la Ngang! Awat la BeNgap dan BoNgok bebeno puak2 UMNgOk be-eNd ni... patut la diperLEMBUkan dgn KakIjat dgn isu NFC.

Anon 4:41am dan 10:06am...

Takyah Cakap byk... kite tengok sape yg kene, tunggu PRU13! Tapi kalo UMNgOk Be-eNd menang tak dpt 2/3 majoriti... baik Najib dan Rosmah bunuh diri je!

ABU-Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Apa punya artikel.Dah bagi duit memanglah ramai dtg.Kalau betul hebat sangat buatlah macam Himpunan Rakyat kat stadium merdeka baru-baru ni.Tengok berapa org dtg baru boleh nilai program kita buat ada nilainya.Ni tak bila buat program seluruh pengawai kerajaan dipaksa dtg,seluruh jentera kerajaan dikerah siang malam,yg lebih teruk pakai pulak duit kerajaan untuk program parti.INI semua org Dah tahu.Malulah sikit kucing pon tau malu ini kan manausia yg berakal.Nasihat aku UDAH TU UDAHLAH nak buat program buatlah TAPI JANGANLAH MENYUSAHKAN RAKYAT DAN JANGGAN BUAT RAKYAT MACAM PEMINTA SEDEKAH.Kalau ketagih sangat nak berucap tak payah susah org.kalau tak mampu tarik org cakap dlm bilek air saja!!!!

Anonymous said...

bapak ko hidup pn atas usaha bn..pe pbkang bg ke bapak ko..ade ati nk kutuk bn..mlepaskn anjing tersepit..bg sapu..bangsa ha*amjadah..

Anonymous said...

Zuraidah mak lampir. Betina pelajaran nya tak seberapa.Modal air liur je mcm dia jual ubat kuat. Mana blh hidup beb ngan air liur je.Msk lampir mesti di bunkus pru kali ni pas tu hantar kat bangkahulu.

Anonymous said...

klu nk tau,umno dah buat pun himpunan gergasi kat bukit jalil tu. kalah hkr kat kl 1juta tu kah kah kah apa punya bangang la puak puak pr,tahu nk berhimpun je.kau tak letih ke nk himpun2 panas2 ? oh lupa,fuckatan ranap dah bg elaun mkn minum sara diri kot masa berhimpun tu? haha

Anonymous said...

Bro...gua bukan umno n bukan pas n bukan pkr...
tapi ini kali sure undi BN... kalau BN ada tak baik kita boleh perbaiki tp pakatan ini nampak banyak yang tak bagus...dah dpt selangor tapi tak byk buat perubahan...5 tahun non stop asyik poltiki saja...dia orang tak buat kerja ker...hanya yang buat kerja yamg makan gaji tu saja...
ketua pemimpinnya tak banyak idea n tak banyak perubahan yang buat...satu lagi semua perkara dalam negara ini tak betul tapi gua tengok dia orang hidup mewah juga...tak ada apa pun yang kurang...confirm orang yg bukan umno n bukan pas n bukan pkr banyak yang akan undi BN...gua tak sabar nak balik undi n nak ajak semua keluarga ini kali..Pas banyak yg akan tewas..ustas nasarudin kena pecat...tak mustahil..2.us harun taib n haru din kena pecat pulok...sb itu dap telah gertak kepada presiden pas...silap haribulan itu presiden pas pulok kena pecat...memang best undi ini kali...rugi sapa tak undi ini kali lah...

Anonymous said...

Himpunan rakyat pon bagi duit

Anonymous said...

PAS tu Isle...Isle tu PAS..PKR tu parti penipu..Anwar Aljuburi..wajib betaubat..DAP parti celaka, bodohkan tokok2 melayu PAS & PKR...takebeer 3x

Anonymous said...

Hey u bedol, camna dgn analogies PR ni

PR..parti rasuah! Parti rencam..

Sekiranya mengaminkan doa adik Sami Nicky Acisss..KO..KO...maka ABU shortform jadi mcm ahlul bahlol sebut.

Yg pasti UMNO SEMAKIN MANTAP DAN OK..OK..OK.. so ABU menjadi ALLAH BERSAMA UMNO (red: Allah bagi org2 Islam bukan yg dilacurkan oleh Nicky aezies Acisss Maupin hardy tomBOYAK)

Anonymous said...

Apa harta atau asset yg rafizi ada selain lubang kunyit!!!

So binturung ni boleh mengarut dan membongak sorta memfitnah apa sahaja.

Kalau kena saman nothing to loose.

Kalau hang anon 10.23 mcm rafizi lembu.. so dipersilakan berbuat spt itu.

Anonymous said...

Hey u bedol, camna dgn analogies PR ni

PR..parti rasuah! Parti rencam..

Sekiranya mengaminkan doa adik Sami Nicky Acisss..KO..KO...maka ABU shortform jadi mcm ahlul bahlol sebut.

Yg pasti UMNO SEMAKIN MANTAP DAN OK..OK..OK.. so ABU menjadi ALLAH BERSAMA UMNO (red: Allah bagi org2 Islam bukan yg dilacurkan oleh Nicky aezies Acisss Maupin hardy tomBOYAK)

Anonymous said...

BN bagi BR1M, kenyang. PR bagi apa !!! Anwar bagi harapan!! Harapan Apa? Harapan kosong. Tapi tak apa penyokong2 PR tetap kenyang dengan janji kosong. Nik Aziz bagi sorga ! satu pengorbanan, sebab janji bagi sorga pada orang lain tapi sendiri masuk neraka kerana berkawan dengan setan.

Anonymous said...

Ba-Ngas keturunan tolol dan bongok..penyokong peliwat tegar, pas pis pus dan babi dap..bukak2 la minda, buang sikap taksub kebodohan..sedarlah anda dah dibodohkan akal dan fikiran oleh penipu2 pkr tu..ingat anak bini dan keturunannanti...ke ko xde keturunan lagi..ke ko ni kerabat mak lampir, warga pendatang tu tak????

usin said...

aku suka baca ayat2 pencacai pakatan haram yg mencarut dan memaki hamun najib/rosmah/umno/bn. bukan nk pertikai ayat2 rosak akhlak dorang. lantak la itu dorang punya pasal. yg aku seronok ialah sapa yg selalu sebut bn tu be end, akhirnya akan jadi penyokong tegar bn. nak contoh? agak2 sapa la yg mula2 sebut be end....hahahaha. yb zulkifli nordinkan! tengok camane yb tu sekarang? langsi ada harapan ikut jejak langkah zul nordin..hahahaha

Anonymous said...

Ko syok sendiri la Bro... Takyah tulis panjang2 sbb makin panjang, makin terserlah kebangangan kamu...!

megat said...

duit rakyat, harta rakyat...?! agak2nya di palestin, dimana duit rakyatnya?! jgn sembang la....klu takda satu kjaan yg stabil dan dinamik puak balaci pembangkang pun tak tau la duk kat mana mrampatnya.

Anonymous said...

Anon 3.39 am. Aku setuju ngan ko. Aku pn sama, bkn berdaftar ngan mana2 parti politik. Kita tengok dan nilai setiap isu2 tu. Bkn jd ngok, ikut setiap pemimpin membuta tuli. Ape2 isu kita minta bukti, kalau xde...sekadar sangkaan je, isu tu leh dilongkangkn. Masuk mahkamah pn xleh pakai. Bnyk aku tengok isu2 yg cuba dibangkitkn disini, sekadar sangkaan tanpa bukti. Ckp kosong. Setelah menilai isu2 semasa, kecenderungan parti2 politik, utk kali ini aku memilih BN. PRU lepas aku pangkah PR, sbb nmpk sgt BN hampeh. Kali ni, PR yg lebih hampeh. Kebanyakan fakta2 dari PR xdpt aku terima. Bnyk auta dan dipolitikkn. Kdg2 isu jelas masalah rakyat, bkn nk selesaikn...tp politikkn juga. Bengong. Mungkin majoriti yg masih sokong PR adalah mereka2 yg xde akal. Otak letak kt lutut. Sbb tu x leh nk fikir sedalam2nya. Penuh ngan sangkaan demi sangkaan.

Anonymous said...

Mat Jamban+AisCream Ampang menyorok kat Jambam dan Mak Lampir akak Kak Limah menyorok kat Tanah Perkuboran Kristian Ampang bila PM turun padang diAmpang...kah..kah..kah....

Anonymous said...

himpunan rakyat PR kena bagi duit derma..himpunan rakyat BN dapat duit..+ - x / Undi BARISAN NASIONAL...Hidup BN

Anonymous said...

Kali ni kite bersatu hancurkan PAKATAN HARAM.

Anonymous said...

ZURAIDAH PANTAT BESAR KENE LEMPAR TELOR BUSOK LEPAS INI!.KAHKAHKAH

Anonymous said...

ZURAIDAH PANTAT BESAR. BOLEH BLAA, KO JADI DOLL ANWAR. K

Anonymous said...

Semuga seluruh orang Melayu Malaysia khususnya di negeri2 yang dikuasai pakatan akan Sedar bahawasanya KUASA POLITIK ORANG MELAYU DI PERSIMPANGAN. ANDA PANGKAH SAJA SAMADA PAS, PKR ATAU DAP MAKA AKAN TINGGAL NAMA SAJALAH BANGSA MELAYU MALAYSIA.

KUASA EKONOMI DAH TERGADAI KAT CINA, KINI KUASA POLITIK PULAK AKAN TERGADAI.

BAGI SESIAPA ORANG MELAYU YANG MENGUNDI PAKATAN RAKYAT. KAMU AKAN DIMAKI DAN DILUDAH OLEH JENERASI AKAN DATANG KERANA KEBEBALAN KAMU.

Anonymous said...

ALLAH MELARANG KITA MENCARUT. Berdosa...