DETUM JELATIK: Cina Gunakan PKNS Untuk Halau Melayu... Yeeehaa.



Melayu dah kena gadai, Melayu dah kena lelonggg..... PKNS yang dahulunya berperanan mengangkat martabat ekonomi melayu kini sudah menjadi pencacai barua untuk mengkayakan pelabur pelabur cina dari Singapura demi tembolok chauvanist DAP.

Kerajaan Pakatan Negeri Selangor sedang rancak mahu melaksanakan sebuah Projek Megalomania yang terletak dikawasan penduduk melayu di Keramat dalam DUN Hulu Klang, dibawah Parlimen Gombak.

Pembangunan MEGA ini akan menyaksikan orang melayu pesekitaran situ akan dihalau seperti anjing kurap..! Merempat ditanahair sendiri kerana mahu mengkayakan kaum sepet dari Singapura dan China. Kununnya mereka adalah pelabur asing yang sangat prominen, tetapi sebenarnya inilah dia proses pengusiran kaum melayu secara sangat halus...

Yang menjadi peliknya, projek MEGA yang mahu membinan beberapa bangunan pencakar langit menelan harga berbilion ringgit, lantikan syarikat pemaju untuk projek ini sangat meragukan dan tidak mustahil berlaku penipuan dalam kerajaan negeri Selangor bersama PKNS.

Sebuah syarikat hanya dengan modal berbayar R2.00 sahaja, malah tidak pernah ada sebarang proses Audit Account telah terpilih... KLIK SINI.

Comments

Unknown said…
salaam bro... mohon pautkan blog saya http://kitcaiping.blogspot.com/ saya dah pautkan blog bro... TQ.
Anonymous said…
jeezzaaa,,,lu orang melayu kasik gadoh lah sesama sendiri.,,wa jugak untong kaya raya..wakakaa...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID