Breaking News
Loading...
February 6, 2013

Info Post

Akhirnya puak syiah yang di jemput oleh hadi awang sudah mula nampak makan tuan, syiah sudah mula tunjuk taring, tunjuk kuku dalam pas kini, ustaz azizan razak, menteri besar kedah dan pesuruhjaya pas kedah di hina secara terbuka oleh mamat syiah yang juga ahli pas...

Kemana perginya taring dewan pemuda pas terutama pemuda pas kedah, yang kalau dulu cukup lantang mempertahankan pemimpin mereka kalau dulu ada diantara tok-tok guru mereka di hina, mana pergi nasaruddin tantawi ketua pemuda pas? takan kau nak tengok je seorang penganut fahaman syiah menghina pemimpin pas bermazhab sunnah...

Mana perginya unit amal pas terutama unit amal pas kedah, masa bersih 3.0 wahh cukup berani rempuh halangan polis konon atas dasar demokrasi dan hak berhimpun, kini kenapa korang tak bagi pelempang je bila budak syiah nie maki hamun pemimpin korang... apa pemuda dan unit amal pas dah tak de teloq...?


5 comments:

Anonymous said...

Syiah ke..Setan..ke..Seksa ke..biarkanlah...ptuiiii....Aljuburi wajib taubat, N.ajis boleh blah..orang2 PAS dah mula hilng respct dgn kau...20thn jadi MB habuk pun tarak, buat dosa adalah..ulamak konon..Harun Din ulamak bisu...takebeer kali kali...

Jijan Mali.... said...

Aku tak kisah lah perangai Mamat Syiah seekoq ni. Dah dididik oleh mak-bapak dia jadi macam tu. Tu perkara kecik saja. Jentik saja teloq dia nanti dia diamlah. Yang nak kisah ni mana pi pencacai-pencacai MB Kedah? Awat diam seribu bahasa? Mana pi Pemuda PAS-piss-puss? Dah jadi pemudi ke?? Mana pergi Badan Anal...oops sorry, Amal PAS-piss-puss? Kenapa tak ada seorangpun bangkit defend sikit boss hang tu. Kee... semua teloq depa dah kena qulum kat Mamat Syiah tu on behalf Abang Non Al-Juburi Wal Liwati??... kahkahkah..

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...

apa mau hairan...
pas tu syiah
syiah tu pas
apa mau hairan....

Anonymous said...

Tak baik la sama sama puak Syiah gaduh. Cepat pi comolot, cepat.

Anonymous said...

Ape nak hairan. PAS= Parti Ajaran Syiah