Breaking News
Loading...
February 4, 2013

Info Post

Tak pasti dengan sengaja atau tidak, tian chua dalam twitternya menyebarkan berita kononnya ustaz taib azamuddin yang juga ahli parlimen pas kawasan baling telah meninggal dunia...

Semua orang tahu, taib azamuddin lah antara ahli parlimen pas yang cukup lantang menentang penggunaan kalimah Allah oleh pihak gereja, tentangan taib azamuddin bukan setakat di atas pentas ceramah, malah dia juga lantang menentang perkara itu di dalam dewan parlimen...

Apa motif berita itu di sebarkan, hanya tian chua sahaja yang tahu dan ahli pas patut meminta tian chua meminta maaf atas penyebaran berita palsu itu...

9 comments:

CIFUT said...

Tian chua ni mangkuk. Sepuluh dia ckp, sebelas tak boleh percaya.

Anonymous said...

Isu ni akan tertutup dengan sendiri sebab yang buat fitnah pun orang fuckatan sendiri. Cuba kalau blogger pro-BN yang tulis dulu, aku rasa tak cukup tanah puak pencacai fuckatan haram jadah akan melalak siang dan malam...

Anonymous said...


Seperti biasa PKR lebih kuah dari sudu.

Dalam PR, PKR is actually nothing kalau tiada anwar yang pandai putar belit.

kalau kira kerusi PAS lebih banyak, tapi sebab PAS BODDO, maka tian chua pun boley kelntong ikut suka makbapakdia

KAPAKTAJAM said...

Mudah-mudahan Tian Chua yang Allah akan kojolkan dulu....

Anonymous said...

Puki Mak punya PKR...

Anonymous said...

Nak tutup cite tian chua akan kata twitter dia kena hack, sama macam rafizi kata hari tu fb dia kena hack...

Anonymous said...

Yang sedih dan memalukan ia lah daripada keluarga si mati ni,ye tak. Kenapa tak saman aje si tian chua ni. Mendahulukan si malaikat maut . Kenapa?, semua keluarga orang parti ajaran sesat syaitan terlampau taksub ngan syaitan dan tunduk kat dapigs ni tu saja.! Tak da ke sorang pun anak si taib ni ada teloq kah wei? Bapak awak di perlecehkan dan di politikkan sehingga di sebut beliau telah mati, tak nak bela kah kepada ayah awak sendiri.Buat malu orang melayu seantero saja , cina tipu melayu, tunduk dan takbeer!Perjuangan sia sia . Menggadaikan ugama islam, tu saja.

Anonymous said...

Yang sedih dan memalukan ia lah daripada keluarga si mati ni,ye tak. Kenapa tak saman aje si tian chua ni. Mendahulukan si malaikat maut . Kenapa?, semua keluarga orang parti ajaran sesat syaitan terlampau taksub ngan syaitan dan tunduk kat dapigs ni tu saja.! Tak da ke sorang pun anak si taib ni ada teloq kah wei? Bapak awak di perlecehkan dan di politikkan sehingga di sebut beliau telah mati, tak nak bela kah kepada ayah awak sendiri.Buat malu orang melayu seantero saja , cina tipu melayu, tunduk dan takbeer!Perjuangan sia sia . Menggadaikan ugama islam, tu saja.

Anonymous said...

God, (Allah) will help you if you look after yourselves. Nak mengutuk si cina haprak babi tu but apa.? Anak anak dan isteri, serta menantu dan cucu , berserta ngan adik beradik si polan diam membisu, seolah olah mereka ni pun merestui kenyataan si tian(tuan) chua tu , ye tak? Jikalau lah mereka ni ada jiwa keislaman , sudah tentu mereka ni menyaman si barua tu. Apa nak di kata, Berpedomankan si nyanyuk( murshitdul) dan berkiblatkan si "fishermans friend" semua pun bolih jadi. As of now yo bro, you guys got no balls to fight for your own religion. Kesian. Kematian Bapak sendiri di gadaikan tanpa pembelaan. Parti apa ni.