Breaking News
Loading...
February 2, 2013

Info Post
Nak pi gaza macam najib buat, takut kena marah dengan kawan-kawan dia di israel, nak tak nak dia terpaksa menipu konon ada seorang ulama di malaysia nak bagi sumbangan untuk rakyat palestin, tub-tub bila sampai malaysia, wakil aqsa syarif bawak depa tu semua ke pejabat pkr di tropicana.

Nak buat cam ne, dah sampai takan nak balik, kalau nak balik pun depa bukannya ada transport dan bukan tahu selok-belok jalan di malaysia nie, nak tak nak, buat kering je la...

Kesian kat depa tu, ingat datang malaysia betul-betul jumpa ulama yang nak bagi sumbangan, rupanya jumpa anwar yang berkawan dengan israel yang bunuh saudara mara depa... haiii... kesian degan rakyat palestin macam nie pun depa nak menipu...



3 comments:

Langsi said...

DET... baik punye spin!

Takkan la pemimpin2 HAMAS tu bodoh mcm puak2 UMNgOk Be-eNd yg telah diBaNgangkan dengan isu LEMBU NFC!

Takkan la pemimpin HAMAS tu sanggup terbang utk ditipu semudah tu... nko ingat pemimpin HAMAS boleh digula2kan dgn BR1M*, KR1M*, TR1Ma* sume tu?

Spin la cara lain...!

Dahsyat PR ni... tak perlu war-warkan cerite jumpa HAMAS malah HAMAS yg datang mai jumpa PR! Pehhhh...sure angin Najib satu badan.

BR1M - Bantuan RASUAH 1 Msia
KR1M - Kuat RASUAH 1 Msia
TR1Ma - Terima RASUAH 1 Msia

UMNgOk Be-eNd dan RASUAH- berpisah tiada ibarat kembar siam!

ABU-Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Anuar ulama biar betul bro.Oolamak nuar kaki rasuah no.wahid,kaki belasah dpn blkg,kaki auta,kaki belit bla bla bla.......mmg ularmok.Pencacai fockuton ambik la gambar nabi mu tu pakai serban baru kok blh dipanggil ulamak ganfi nik ajis.

anti bohmau said...

sakit benar langsi ni???

berjuta2 rakyat dah terima BR1M, mungkin termasuk ibubapa, saudara mara di kg dia tp dia buleh kata bantuan rasuah?

kamu berdosa dgn berjuta rakyat Malaysia wahai langsi!!

bgmn kamu nak minta maaf dgn semua org baik org pas, pgayr mahupun dap yg telah terima bantuan tersebut???

apakah kasmu nak kata takdak sorang pun dikalangan keluarga & saudara mara jiran sekampung kamu TIDAK ambik duit bantuan kerajaan selama ni?

bgmn pula bantuan2 pendidikan, perkhidmatan kesihatan, khidmat kebajikanmasyarakat & beribu lagi kebajikan yg kerajaan UMNO/BN dah lakukan utk ibubapa, saudara-mara org kampung kamu, wahai langsi???

kamu dulu belajar di mana? kalu di sekolah kerajaan, pernah tak kamu gunakan bantuan buku teks sekolah tu? kalu iya bermakna kamu pun terima bantuan rasuah jugak la langsi!!!!

cakap zaman sekarang kena fikir panjang2 wahai langsi!!! jgn ingat kamu bijak sgt nak dakwa semua orang lain amalkan rasuah padahal kamu sejak kecil sampaila dewasa hidup menerima bantuan rasuah2 yg kamu tidak sedar!!!

kalu kamu lahir di peking, china nu tak tahula...