Breaking News
Loading...
March 13, 2013

Info Post

Banyak orang mempertikaikan tindakan bapa saiful mangsa liwat anwar kerana mambuat swing 360' untuk mengenakan balik anaknya.

Malah dari cakap-cakap penyokong pakatan sendiri pun meragui kejujuran bapa saiful itu, kata mereka, "berape la agaknya anwar bayar si botak tu"... "kenapa baru sekarang..."?

Ok lah kita andaikan dia dipihak yang benar, memang saiful di pergunakan untuk burukan anwar, soalnya kenapa tidak dari awal di buat pengakuan itu? 

Apa yang boleh membuktikan yang azlan lazim tidak di bayar oleh anwar, azlan lazim sudah tentu tidak sanggup untuk bersumpah laknat seperti anaknya... nanti ada pulak blogger pakatan yang terjerit-terjerit macam kena rasuk polong kata "tak boleh buat sumpah laknat, "sumpah laknat tak ada dalam quran"...

Aku cadangkan azlan lazim buat ujian poligraf, satu ujian cara moden untuk menentukan seseorang itu menipu atau tidak dalam setiap soalan yang di ajukan kepadanya, kalau berat sangat nak bersumpah, aku rasa ujian poligraf adalah jawapan terbaik untuk azlan membersihkan namanya kononnya dia telah di beli oleh anwar...

Amacam azlan bin lazim, sanggup kah kau membuat ujian poligraf...???

10 comments:

Langsi said...

Knape plak nko takcadang Tok Najib juga jalani ujian Polograf tu... ajak sama Razak Baginda, 2 ekor Polis KambingHitam.

Alang2 nko bawak sama KakIjat sekeluarga, LingLiongSik kes PKFZ; MahaFIRAUN kes IC - Projek M; Scorpene; Pembelian Senjata...atau kita bako je MAK-KAK-MAH tu ganti dgn ujian poligraf dan sesi angkat sumpah!

Amacam ade setuju ke bro....k?
UMNgOk....ape pun boleh!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd!

Tun Teja said...

Azlan is as corrupted as PKR leader.

Anonymous said...

betoi gak kate langsi tu apa macam broo... brani kaa..tapi org yg tak rajin solat maam tukang blog ini brani tak?

Anonymous said...

ALLAH BERSAMA UMNO-ABU

pemerhati said...

Langsi oii,

ni lah asyik bc keldaian daily and haamkah. najib tu dah bersumpah mengikut syarak yg dia x dek kaitan dgn altantuya. babi ko tu je yg asyik berbelit2 tak sudah.

dulu si babi skrg dah ada pengikut baru.

Anonymous said...

Kepada Langsi 5.39PM & Anom 8.44PM

Anwar - Dahi x ada pun tanda orang kuat solat.

Nik Aziz & Hadi Awang - ulama yang di dahi nya tiada tanda orang kuat solat.

Saiful - Dahinya ada tanda orang kuat solat & beribadah.

Saiful & Najib - pernah bersumpah...Anwar sampai sekarang tidak berani bersumpah hanya pandai main kata2 je.

Langsi said...

Anon 5:12pm...

Ni satu contoh typical UMNgOk Be-eNd... asal ada tanda kat dahi SayFOOL tu tanda kuat sembahyang. Nko tahu tak kot2 SayFOOL tu dok sondol dan tenyeh dahi dia kat pungkuk mana2 jantan sampai melecet2 dan bertanda mcm tu!

BaNgang dan BeNgap bebeno puak2 UMNgOk Be-eNd ni!

Anon 9:29pm...

TokNajisNazak sumpah dok kata... saya x kenal pun "pompuan Mongolia" itu. Awat tak sebut Altantuya je... main pakai ayat umum plak! Ikhlas ke?

Kalo main sumpah je...pastu kira tak salah, baik la tutup je balai polis dan mahkamah!

Kalo sebaik je bersumpah... ALLAH turunkan BALA sekiranya terbukti kebenarannya...sanggop ke Najib, Saiful dll bersumpah? Baru turun PI Bala dah kecut telor... apalagi kalo turun BALA ALLAH!


ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Kepada Langsi

Pakatan Rakyat yang kecut telur..dulu bukan main nak buat pilihan raya asing...Ni dah 5 tahun pun tidak berani bubar dun kat Selangor, Pulau Pinang & Kelantan...

Pakatan Rakyat takut bubar dun awal sebab janji-janji manifesto lama langsung tidak tunaikan......Semua janji kosong.

Anonymous said...

Langsi yang bodoh Agama Islam.


Saiful & Najib bersumpah bukan dekat Balai Polis @ Mahkamah.

Tapi Saiful & Najib bersumpah dekat dalam "RUMAH ALLAH IAITU MASJID" rumah ibadah yang dirahmati oleh ALLAH.

ABU - Asal Bersama UMNO.


Anonymous said...

Kepad Langsi,

Lu punya BALA sudah MATI di makan sumpah....
Itu pasal ANWAR takut bersumpah!!!1