Breaking News
Loading...
March 18, 2013

Info Post
BN sudah semestinya menjadi pilihan masyarakat india, selepas beberapa tahun mereka di tipu oleh pakatan, kaum india mula sedar, mereka hanya di peralatkan oleh pakatan, melihat contoh tragedi kampung buah pala, masyarakat india sudah serik untuk mengundi dan memberi sokongan kepada pakatan.

Najib menerima sambutan meriah di meru semalam, kira-kira 30 ribu masyarakat india berkumpul di sekolah kebangsaan meru untuk memberikan sokongan kepada najib dan barisan nasional.

Dalam ucapannya najib berjanji sekiranya bn kembali memerintah Selangor pada pilihan raya umum ke-13 ini, satu lagi 'Little India' akan wujud di Jalan Tengku Kelana di sini, seperti yang dilakukan di Brickfileds, Kuala Lumpur, selain berusaha menyelesaikan masalah perumahan pekerja ladang Bukit Raja.

















6 comments:

Anonymous said...

KAUM INDIA SEBENARNYA TELAH DITIPU ITU ADALAH BENAR... SO MARI KITA KAUM INDIA BERI SOKONGAN YANG TIDAK BERBELAH BAGI..HIDUP MIC.PPP DAN BARISAN NASIONAL...HIDUP..HIDUP..HIDUP..KALAU BUKAN KITA SIAPA LAGI...INI BARU LAH..

Anonymous said...

Salam cuma nak tanya berapa banyak bas yg digunakan nak angkut dari sseluruh pelosok Selangor sampai seluruh pekan MERU jam dan menyusahkan penduduk sekitar yg jam bererjam2 .Dahla tu buat kat sekolah pulak dah tak ada tempat lain.Kata sekolah tak boleh guna untuk politik2.Yang peliknya ramai kawan2 India kata kali MIC dah tak ada harapan nak menang.Jadi apa yang MIC/BN bagi mereka pon ambil nak mengundi buat apa dah tahu calon MIC akan kalah.Nampaknya kaum India pon dah pandai!!

Anonymous said...

yang agkut orang lain dengar ceramah haprak, pakat klentonmg rakyat dan hamSAP siapa?? korang jugak..nak tuduh orang angkut orang luar. kalau nak betnya, cermin diri korang dulu lah. cctv punya gambar kau tak percya. bolo punya olang

Anonymous said...

alahai march 18,2013 at 11.59 AM, itu perangai ngko yg kerajaan bagi kebas semua, bukan semua org macam otak ngko, sedo lah ckit wei..ingat otak diorg serupa mcm ngko ke..

Anonymous said...

HAHAHA..ADA GAK PENCACAI PEMBANGKANG YG JELES DAN SAKIT HATI KAT SINI..HAHAHA..KAWAN2,ADE PENJILAT KAT SINI..HAHAHA..ADA GOYANG KA INCIK?

Anonymous said...

Apa hal pun tunggu sampai pru 13 nanti. Kalau kalah jangan pulak kata spr tak adil.