Breaking News
Loading...
April 13, 2013

Info Post

Segala dokuman sudah tersedia, hanya menunggu masa untuk di sebarkan...

Ceritanya mudah, khalid samad baru sepenggal jadi ahli parlimen shah alam sudah mampu membeli sebuah suite berharga hampir 1 juta di puncak alami shah alam...

Hahaha... mana dia cekau duit sebanyak tu, khalid samad "untung berniaga?" pelik bin ajaib juga, menurut apa yang tertulis dalam dokumen itu, khalid membayar 2 kali secara cash untuk membeli suite itu...


8 comments:

Anonymous said...

dia simpan dari lahir ke dunia, dah dewasa orang derma, masyukkk, ha ha ha

Anonymous said...

Kawan baru pecah tabung menyimpan sejak kecik2 dulu?????

Anonymous said...

SEDEKAH CERAMAH LAH NI.ADA TENGOK DUIT TU MACAMANA? MUNKIN DUIT SERINGIT-SERINGIT KOT..

Anonymous said...

semakin zuhud pemimpin2 pas ni.. itu semuanya menabung dari dulu tapi bukan menabung duit tabung ayam tapi menabung duit dari derma jihad... kasian rakyat pas

Anonymous said...

Alaaaa, apa nak heran Khalid Samad beli suite dia kan ada Engineer Gereja. Lain la Mustopa, yg kerjanya menabar roti canai berpuluh tahun hanya mampu beli spender XXXXXL dan bayar pelacur jer.


Haa..haa, pandai sungguh puak pas nie cover line. Tuhan pun mereka nak tipu

Khalid said...

Ha3. Desperado macai2 UMNO semua. Aku berumur 55 tahun pd tahun lepas. Aku keluarkan EPF aku sebanyak RM 300k. Checklah kat EPF.

Kedua isteri aku berkerja di Saudi sejak 2010. EPF dia pun dikeluarkan. Dengan 2 sumber itu maka insyaAllah akan kami beli cash sepenuhnya.

Ha3. Kesian kamu ya. Carilah fitnah lain...

Khalid said...

Ha3. Desperado macai2 UMNO semua. Aku berumur 55 tahun pd tahun lepas. Aku keluarkan EPF aku sebanyak RM 300k. Checklah kat EPF.

Kedua isteri aku berkerja di Saudi sejak 2010. EPF dia pun dikeluarkan. Dengan 2 sumber itu maka insyaAllah akan kami beli cash sepenuhnya.

Ha3. Kesian kamu ya. Carilah fitnah lain...

Jenny Nathan said...

Ada caya ka ? yng Khalid cakap?
sampai kiamat aku x caya org PAS cakap.

BUKTIKAN .... air liur x laku ... ha..ha.. PAS PIS PUS