Breaking News
Loading...
April 29, 2013

Info Post
Kelam kabut khalid samad bertembung dengan zul nordin di pasar malam padang jawa tempoh hari, soalnya kenapa khalid enggan bersalam dengan zul nordin...???

Wajah panic khalid ketika bertembung dengan zul nordin jelas kelihatan... kanapa khalid panic sedangkan selama nie, khalid cukup confident yang dia boleh tapau zul bila-bila masa...

Apa pun korang tengoklah sendiri riak muka khalid samad, muka cuak ada, muka panic ada, muka gelabah beruk ada, macam-macam muka ada...







11 comments:

Anonymous said...

DIA TAHU DAH...HIS DAYS ARE NUMBERED

Anonymous said...

hahahah det....kau ni asyik sakat dia je. kesian member tu...zulnordin lak tak habis2 psycho si khalid tu...aku rasa dia balik rumah mesti menangis mengadu kat bini...

Anonymous said...

Khalid Samad ni....ntahla...no komen...sama jer macam Bang Non...hebat bercakap, hebat berdebat, orang lain salah dia semuanya betul...tu sebab dia dah jadi tak betul.......................

Xpas said...

Pengundi Shah Alam ! Hilangkan wang pertaruhan dia ! Hope then, he'll realize he's in the wrong side of Islam.

Anonymous said...

mcm2 bentuk muka tak puas hati ada pada pemimpin pas ni.. tengok muka dah boleh agak dah, dalam hati penuh dgn hasad dengki, iri hati.. kasian

ZN selambe je sakat dia..

BN/UMNO selamanya

Anonymous said...

X PR said......

TUKAR SELANGOR

KEKAL MALAYSIA>>>>>

ada brani......

Anonymous said...

kenapa tak nampak muka cuak pon? muka gelak ade lar...saya salah tengok ker?

Anonymous said...

Cuba kprang tengok gambar yg terakhir tu..jelas muka khalid merah terbakar menahan marah dlm senyuman..
cayalah dato zul..

Anonymous said...

ko tengok betul2..gambar terakhir tu kulit tangan Dan muka amat berbeza warna..panas berapi tu..syabas dato zul..

Anonymous said...

Hebat YB Khalid,

Usah dilayan sikatak Zul. BN Shah Alam, hati-hati dengan katak....nanti anda akan dikhianati

Hahaha...tunggu....

Anonymous said...

Red bean army ... berapa korg dpt ek?