Breaking News
Loading...
April 4, 2013

Info Post

Pembangkang menggunakan pelakon porno berbangsa cina dari malaysia vivian bergambar bogel dengan menutup tubuhnya dengan bendera BN...

Apa motifnya dia buat bergitu? pada aku ini salah satu dari modius operandi pembangkang untuk memburukan bn, maka akan ada pak-pak lebai pas akan mencetak gambar ini kemudia di jaja di seluruh kampung, mereka akan kata "tengok bn gunakan perempuan bogel untuk raih undi"...

Sebenarnya merekalah (pakatan) yang memberikan arahan kepada vivian untuk berbuat bergitu...

9 comments:

Anonymous said...

tu lom tgk video nuarr nerkam anak jantan lg tuu....aummmm

geremmmmm........

Anonymous said...

kebodohan PR memberi simpati lagi pd undi BN..

Dont care lah what PR try to do... my vote only for BN!

Anonymous said...

lgbt dan seks bebas berpisah tiada ...sokonglah pr .

Anonymous said...

memang shah BN penyelamat maruah.cuba bayangkan kalau tiada bendera BN (JANGAN BAYANGKAN YG LAIN) kan jelas kelihatan hutan dara dan bukit berkembarnya,

Anonymous said...

AKU SUKA KOMENTAR YG DI BAWAH GAMBAR TADI....

Langsi said...

Hanya pencuri yg kenal pencuri... Hanya pemfitnah yang tahu cara menfitnah!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
ABU - Anything But UMNgOk ...Be-eNd!
ABCD - Asalkan Bukan Calon Dacing!

NAJIB - Negara Akan Jahanam Ikut BARISAN!

Muahahahahahahahahahahaha.....

Anonymous said...

Langsi...kau ni sakit laa...Sakit Jiwa...

Anonymous said...


nama pon pakatan haramJADAH.

pakatan haramJADAH ketuanya peliwat dan pemburit tegar negara.
pengikut haramJADAH sikitpon tak berani buka mulut.

pemerintah tak ada pemimpin gila sex dan berkelakuan gila sex kodeng.

Anonymous said...

ini semua fitnah barisan nasional niii...ni mesti nak salahkan seseorg dlm pakatan rakyat...