Breaking News
Loading...
April 12, 2013

Info Post


Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali hari ini mengumumkan perletakan jawatan beliau berkuatkuasa serta merta.

Tindakan ini dilakukan beliau ekoran penyebaran meluas video seks beliau dengan seorang mak janda tokei tudung di salah sebuah hotel di ibu kota.

"Saya akui yang saya merupakan pelaku dalam klip video tersebut dan kejadian tersebut berlaku 2 tahun yang lepas dan saya ingin tegaskan, perlakuan saya tidak menggambarkan perjuangan PAS kerana ia adalah kesilapan peribadi saya".

Menjawab soalan wartawan, adakah kejadian ini didalangi pihak tertentu yang mahu menjatuhkan beliau, Mustafa menegaskan yang beliau tidak suka membuat tuduhan dan jika terbukti ada dalang disebalik kejadian ini, beliau akan menyerahkan perkara itu kepada pihak berkuasa.

10 comments:

Anonymous said...

takbir...

Anonymous said...

nie barulah pemimpin cap jempol!!!thumb up..ngaku silap....

nuar bila lagi?....


tak lama lagi kot....huh! papagomo cepatlah siar itu vdo!!

Anonymous said...

Betul ke berita ni?
Setahu aku puak2 PakatanHaramJadah ni takkan mengaku apa saja kesalahan mereka!

Anonymous said...

tengguklah beberapa hari lagi ..jumpa pok nik...pastu u turn....

Anonymous said...

boleh lah tubuhkan NGO "Kelab Pencinta clubman"

Anonymous said...

BERITA SEPERTI KITA JANGAN CEPAT PERCAYA. PR ADA PENGARAH STRATAGI MASING-MASING. SILAP2 KITA MASUK PERANGKAP DIA ORANG KITA YG DIPERSALAHKAN. YANG HANYA LETAK JAWATAN "DR CHUA SOOIL LEK" SAHAJA YANG PENUH BERWIBAWA. YANG LAIN? SORRY LAH BE... Sampai kering taik kat ponggong masing-masing pun tak akan mengaku...

Anonymous said...

Penipu... Dan ramai yang kena tipu....mana ada letak jawatan beb.....imaginasi kau aje...

Anonymous said...

gile weii majlis syura pas arahkan mustafa ali tarik balik perletakan jawatan tu, berita di sahkan jam 11.45 malam tadi dan majlis syura minta harakah dan laman berita pro mereka black out kan cerita mustafa ali.

Anonymous said...

Alhamdulillah..mustapa, usha la untk bertaubat kpd yang MahaPengampun.

Anonymous said...

Majlis kenduri kendara lagi relevan dari Majlis Assyura PAS - Wasalam.