Breaking News
Loading...
April 15, 2013

Info Post

Kalau dah di takdirkan ada rezeki untuk jadi calon pada pilihanraya ini kira ada la, tak perlu melobi dengan berjumpa ahli majlis belia felda malaysia wilayah trolak seramai lebih kurang 20-30 org pada minggu lepas di hotel JW Marriott KL, buat apa nak habiskan duit menanggung segala perbelanjaan perjumpaan termasuklah memberikan duit poket kepada semua yang hadir. kan lebih elok duit tu sedekah ke rumah anak yatim, kalau dah sedekah, apasalahnya sedekah lagi...

Tak perlulah pandai-pandai mengatur satu perjumpaan bersama beberapa ketua cawangan Umno dalam Parlimen Tg Malim di riverside cafe PWTC. siap bekalkan duit poket kpd semua ketua-ketua cawangan yg hadir.

Punya la kemaruk nak jadi calon, tak cukup jumpa di hotel, kat restoran jejantas sungai buloh pun kau mengatur perjumpaan dgn beberapa ketua umno cawangan... ini apa nak jadi nie...

Malah kau menipu orang-orang yang kau jumpe tu dengan mengatakan bahawa PM mahukan kau untuk bertanding di salah sebuah DUN dalam Parlimen Tg Malim. kau juga kata PM telah memberitahu kau adalah Winable Candidate.

Weii kau nak tipu sape nie...???

Apa yang kau buat nie telah memecah-belahkan jentera parti di parlimen tg malim, kau nie cai anwar ke? tak cukup ke dengan jawatan pengerusi spnb yang kau dapat tu...???

Hari tu aku ada dengar cerita, bersungguh-sungguh kau melobi nak bertanding di johor, pas tu kau nak bertanding di perak pulak, weii.. puaka mana satu tempat kau nak bertanding nie...???

Kamarul rashdan, jawab soalan aku nie...kau ada grass root ke? kau, dalam umno duduk cawangan mana? apa jawatan kau dalam umno? dan soalan terakhir berikan aku satu sebab kenapa najib kena pilih kau jadi calon...???

3 comments:

Anonymous said...

Salam tuan tanah, tak silap mamat kamarul ni pengarah spnb..pengerusi..rasanya org lain.

Bkn apa sbb org lain yg nk kita tembak..org lain pula kena peluru sesatnya. TK

Anonymous said...

kalau layak katakan layak.. tak semestinya bukan orang kau terus tak layak

Langsi said...

Berita ni bukan ke kelamkalibut.... bukan ke protest? Baca link kat bawah ni utk lebih lengkap.

Maka bermula episod CAH KETING... FITNAH-MENFITNAH... LOBI MELOBI; BOIKOT MEMBOIKOT!

http://www.malaysiakini.com/news/226831

"A small group of protestors took to the Umno headquarters today to protest against the appointment of an outsider to contest in their constituency.

Some 30 BN supporters who are voters in the Selangor state seat of Seri Setia held placards saying, among others, "Remember! Seri Setia will be lost if the candidate is not our choice" and "We do not want a parachute candidate" as they chanted, "We want a candidate that works the ground".

NONEThis came as Prime Minister Najib Abdul Razak was meeting all BN heads in the Umno headquarters to finalise the candidates list for all the constituencies nationwide.

The protesters said they got wind that Tengku Riduan Tengku Mansor, the brother of Umno secretary-general Tengku Adnan Tengku Mansor, would be appointed as candidate for Seri Setia."

Muahahahahahaha...lingkup la UMNgOk Be-eNd!

Bermula episod ni... boikot memboikot!