Breaking News
Loading...
May 31, 2013

Info Post
Hisham sepupu najib sebenarnya tak ada bakat untuk jadi pemimpin...

Hisham sebenarnya gagal dalam setiap kementerian yang diketuai, bermula dari kbs hinggalah yang terakhir di kdn, semua keputusan dan tindakan yang dibuat oleh hisham dilihat gagal dan bodoh...

Aku yakin najib sedar kegagalan sepupunya itu, tapi nak buat macam mane, sepupu punya pasal kena la juga tolong...

Najib bagi hisham jadi menteri pertahanan, satu malaysia pening bila mamat tu di beri kepercayaan menjaga kementerian yang terpenting di negara ini, kegagalan hisham sewaktu di kdn masih terbayang di mata rakyat...

Tidak cukup dengan kementerian pertahanan, najib bagi sepupunya itu memangku jawatan menteri pengankutan, tak kah korang terfikir, kenapa dalam banyak-banyak ahli parlimen yang senior, kenapa najib pilih sepupunya itu memangku jawatan kementerian pengankutan...?

Hari nie sudah 15 hari kabinet najib di bentuk, najib masih belum melantik menteri untuk mengantikan hisham, kenapa? Adakah ahli-ahli parlimen BN yang ada ini tak cukup fit untuk menggalas jawatan itu atau memang najib nak bagi dua gaji dan dua elaun untuk sepupu kesayangan dia tu...?

Kalau najib susah sangat nak pilih siapa menteri pengankutan, aku pun boleh pegang jawatan tu, aku rasa aku boleh perform lagi hebat dari hisham....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 comments:

Anonymous said...

setuju bro

Anonymous said...

Mulai sekarang kita kena kempen jangan naikkan lagi hieraki kedudukan politik kerismudin dalam umno.nanti tak pasal2 dia dapat jadi no 1 lagi parah.

kalau najib boleh jadi macam bapaknya jadi pm takkan kerismudin tak dapat lojik yg sama .

KEMPEN JATUHKAN KERISMUDIN DARI HIRAKI KEPIMPINAN UMNO

Weh weh said...

aku naik pening dan pusing...yg mana satu ni...releks...releks ,,,sabor,,,nanti aku fikir,,,

Anonymous said...

Terserlah kebodohan hisyamudin sejak dia bwk masuk haramjadah KJ lg

Pastu tambah dungu dlm bab hunus keris tunjuk anak jantan melayu, tp tunduk cium kote cina mintak ampu

Dan kemuncak bangang dlm isu lahad datu dan perarakan bersi

X BOLEH PAKAI LANGSUNG
OTAK KELAS 3 !

JGN2 LANGSUNG X PKI OTA

JGN INGAT HANG ANAK HUSSEIN ONN
HANG BULEH SENANG2 DPT TEMPAT DLM UMNO

Anonymous said...

The whole of the Armed Forces is waiting ...

Anonymous said...

Paling nak kempen
Kempen kt geng askar

Apa kelas dok bwh menteri
Yg keluar rmh x bwk telor
Kasi bini simpan

Pki senjata hebat2 tp bg amaran jer

Anonymous said...

Umno sudah gadooo...

Anonymous said...

senang je kita kempen kat ahli UMNO, nanti jatuh le dia, perhimpunan nak dekat dah.....

Anonymous said...

Betul .... Aku sokong..!!!

Anonymous said...

PPSMI yg dibawa kerismuddin terkubur... Pengganas kiram pulak dimanja2kan si kerismuddin... 2 perkara besar ini telah byk memudaratkan negara... tapi, jadi menteri jugak....

Anonymous said...

Dunia najib hanya hisham hingus dan org2 cina aje.

Anonymous said...

Jap lagi habis sial hishamudin , mai pulak sial khairy....barua betol