Breaking News
Loading...
May 7, 2013

Info Post
Pelajar mata sepet malaysia di taiwan menerbalikan jalur gemilang... apa maknanya ini...???
Cina gampang tak percaya mereka masih belum berjaya menumbangkan BN pada pru lepas, malah dalam mereka mendapat bantuan dari singapura, umno berjaya menambah kerusi sebanyak 109 peningkatan sebanyak lebih 20%, malah pakatan hilang satu negeri yaitu kedah...

Mereka masih tidak percaya, mereka gagal menawan perak dan negeri sembilan, dua negeri yang menjadi target mereka dalam pru yang baru lepas...

Justru untuk mencapai cita-cita mereka, puak-puak mata sepet ini menghantar satu masej berbau hasutan seperti di bawah...

有救了!!!
Ada harapan lagi!!!

注意注意!!!!
Perhatian!!

分享出去 !!!
Sila sebarkan!!!

最新消息!!!
Maklumat terbaru!!!

刚刚听见新加坡电台说,國阵对于 这次的投票发表还未结束,要进行 第二轮的激战!因此感到担忧!!!
Sebentar tadi dengar media singapura kata, keputusan kemenangan bn masih belum tamat, dan kini akan ada perang kedua dan mereka sedang risau!!!

刚早上看见我们民联领袖们发表, "各位民联支持者别担心,他们还 没有赢,我们还没有输,我们要进 入第二阶段了
"Pagi tadi tengok pemimpin PR berkata, "para penyokong kami, jangan risau, mereka belum menang, dan kita belum kalah, kini kita akan masuk ke peringkat kedua"

再看见我们未来首相*安华*开记 者会发表,有足够的证据证明'' 污桶''在这次选举作弊,以及犯 了许多条规!
Seterusnya bakal perdana menteri kita "anwar" akan memberi pc untuk mendedahkan bukti bahawa umno menipu dalam pru kali ini dan telah melanggar beberapa syarat!

现在我们要为我们的领袖一起加油 !为他们打气,我们千万别泄气! 他们是我们唯一的希望!我们人民 是他们的唯一动力!!
Kini, kita kena memberi semangat kepada pemimpin kita! Bersama-sama dengan mereka, jangan kita putus asa, hanya mereka lah harapan kita! Kita sebagai rakyat adalah penguat semangat mereka!!

大家赶快分享这些话!让我们的UBAH回来!!!!
Segeralah kongsikan maklumat ini! Kembalikan UBAH kita
Published with Blogger-droid v2.0.6

10 comments:

Anonymous said...

jangan ingat ptptn akan dihapus sekiranya pakatan tawan ptrjaya, sory le cina x bagi pasal yg berhutang tu majoriti anak melayu, depa takkan bagi lg diskaun kat melayu dah, rm 40 boleh la, rm40 billion jgan mimpi la org melayu. sedar la cepat2

Anonymous said...

Melayu Pas & Pkr lupa bahawa Cina DAP sememangnya benci dgn Melayu..Adakah mereka lupa bahawa mereka itu adalah Melayu? Atau saja Melayu Pkr dan Pas sedang bermimpi bahawa mereka dipandang mulia disisi puak cina2 ini??

Nescaya, akan tersedar juga mereka ini, bila mereka atau anak cucu mereka dihina atau diludah cina2 ini. Ketika itu baru mereka sedar mereka juga adalah Melayu yg sedang dihina, bukannya hanya Melayu UMNO..Inilah kebodohan Melayu Pas dan Pkr. Yg mereka hina adalah bangsa kamu bkn hanya Melayu UMNO.

Apapun aku bersyukur kerana Allah masih menyangi UMNO. Dgn adanya UMNO, kita masih mampu bertahan dibumi bertuah ini. Jika harapkan mereka, hari ini kita sudah menjadi Hamba atau Barua. PRU13 ini, Allah nak tujunjukkan kepada kita bahawa, UMNO adalah yg terkuat diM'sia. Walau di asak dari puak Melayu Munafik
dan Cina harbi ini, UMNO terus berjaya.

Nah!! Pas& Pkr, setelah anda gadai segala2nya, Agama anda, keturunan anda, hak cucu cicit anda, hanya itu sahaja kejayaan anda??. Berbalaoikah apa yg anda dpt?? Hanya masih mengekalkan Kelantan yg mundur yg seperti kain batik lusuh yg tak pernah anda salin sejak sekian lama..hanya itu sajakah kebanggan anda??

Ingat..!!!! Allah,Islam dan Melayu dicaci dan dihina adalah disebabkan kamu..disebabkan pemimpin dan pengikut kamu. Maka bertanggungjawablah apa yg bakal terjadi kelak..

Anonymous said...

Masyaallah...sama-sama kita berdoa agar Allah permudahkan jalan buat kita semua untuk Celik dan Bangkit mempertahankan bangsa dan agama di Bumi sendiri..

Anonymous said...

Saya percaya, kemengangan tipis oleh BN adalah disebabkan diantaranya perpaduan yang tercetus atas isu-isu berkenaan ugama islam/Isu Kalimah Allah.

Elok lah pihak kerjaan mengambil ini sebagai pengajaran dan memperkasakan lagi ajaran Islam di peringkat sekolah.

Anonymous said...

Bangsa yang sesekali tidak boleh dipercayai..hanya utk kepentingan bangsa sendiri

Anak Lenggong said...

Sebagai orang melayu, Kita kena fikirkan corak pemerintahan sebagaimana harus ditinggalkan kepada anak cucu kita dikemudian hari.

Mereka harus disedarkan peranan orang tua yang memerdekakan serta menaikan nama Malaysia dan mengenali siapa LIM KIT Siang dan DAP..serta apakah punca rusuhan kaum 13mei berlaku.

Wahai kaum melayu ingatlah bahawa pabila Cina memerintah:-

a. Akan adakah lagi kaota bumiputra untuk membeli rumah.
b. Akan ujudkah lagi sekolah berasama penuh, MRSM dan UITM yang disasarkan kepada golongan bumiputra.
c. Akan ujudkah lagi pemberian biasiswa kecil persekutuan ataupun Yayasan disetiap negeri bagi anak melayu.
d. Tengok sahaja contoh dibawah PR di Selangor tanah untuk dibina MRSM dirampas oleh kerajaan negeri..duit zakat pun mau disapu..adakah kerajaan sebegini yang dimaukan.
e. Adakah benar pemerintahan berlandaskan syariah islam dan hukum hudud boleh dilaksanakan oleh melayu PAS sekiranya mereka bersama dengan cina DAP..ataupun hanyalah mainan bibir sahaja.

Saya bercakap bukannya bermakna saya racis tetapi buka lah minda dan lapangkan pemikiran..ini lah hakikat sebenarnya..lihat sahaja apa yang terjadi kepada melayu peribumi di Singapura..dan lihat sahaja apa yang berlaku kepada melayu dikawasan pulau di penang..so fikirkan lah adalah ini kah corak pemerintahan yang kita maukan ditinggalan kepada anak cucu kita dikemudian hari..

Wahai kaum ku yang seagama dan sebangsa..masih belum terlambat untuk kita berusaha untuk membentuk kesepaduan dibawah satu rumpun..BERSATU LAH WAHAI BANGSA KU..buang rasa hasad dengki dan tamakkan kuasa..mari lah kita bersatu demi masa depan anak cucu, negara, bangsa dan agama.

Anonymous said...

Ada Hikmahnya Qada dan Qadar Allah kepada PRU-13 kali ini.
Allah mahu seluruh umat Islam di Malaysia ini berfikir seketika siapakah Melayu Islam dan Siapakah Bangsa Cina terhadap Melayu Islam?
Renungkanlah dan bapa-bapa sekelian ambilah waktu seketika selama 10min pun takpe dan tatap lah wajah anak-anakmu sedalam-dalamnya iaitu zuriat melayu islam kita yang masih kecil kini untuk menghadapi bebanan ini bagi menggantikan kita ini dimasa hadapan kelak . Zuriat Islam inilah yang akan mengundi pula dan menentukan kerajaan dimasa hadapan apabila kita ibu dan bapa mereka telah pulang kerahmatullah. Kita bukan seistimewa Nabi Allah Adam yang dikurniakan Allah kepanjangan usia hingga mampu hidup beratus tahun bagi menyaksikan segala perubahan yang akan berlaku di dunia ini khususnya di Negara Malaysia kita ini .Selepas itu bertanya lah pada diri sendiri. Apakah masih ada keistimewaan untuk zuriat (anak-anak islam ini ) pada masa hadapan jika kafir laknatullah memerintah ?
Kemanakah corak Anak-Anak Melayu Islam dan zuriat kita ini yang akan meneruskan kehidupan selepas ketiadaan kita nanti diMalaysia ini? Selamatkah Akidah anak-anak islam kita ? Berkuasa lagikah Agama Islam DiMalaysia ? Masihkah zuriat Melayu Islam kita yang akan menjadi PM & TPM di waktu itu ? Fikir dan Renungkan lah biarpun sejenak.

Anonymous said...

SAYA SOKONG ANAK LENGGONG, DAN ANON 1:07. WAHAI MELAYU KU BANGKIT LAH. MEMANG BETUL DAP HANYA NAK GUNAKAN ORANG MELAYU BAGI MERAIH UNDI. LUPAKAN HAL POLITIK, KITA KINI BERADA DI AMBANG BAHAYA. HAK KITA NAK DIRAMPAS OLEH PUAK2 BA NI. BERSATULAH. UMNO DAN PAS KENA BERSATU DEMI BANGSA, AGAMA DAN NEGARA KITA. SUSAH-SUSAH ATOK NENEK MOYANG KITA MENDAPATKAN KEMERDEKAAN SENANG2 AJE PUAK BA NI NAK RAMPAS APA YANG KITA ADA.

Anonymous said...

MUDAH-MUDAHAN ALLAH BUKAKAN PINTU HATI ORANG MELAYU UNTUK BERSATU SEBELUM MENJADI LEBIH PARAH... BUANGKAN SEGALA SENGKETA DAN DENDAM SELAMA INI,

Anonymous said...

BETUL KER DORG NI SEMUA RAKYAT MALAYSIA....

KER SAMA SEPET... SAJER MENGAKU RAKYAT MALAYSIA....