Breaking News
Loading...
May 24, 2013

Info Post
Memang bangsat perangai cina sekor nie, dia sengaja buat macam tu untuk tunjuk pada penyokong dan media luar kononnya polis malaysia kasar dan kejam, padahal pegawai polis tu dah cakap sehabis lembut supaya dia ikut mereka ke balai...

Tak ke sial perangai cina kimak ni, inilah hasil dari pembelajaran di sekolah jenis kebangsaan cina... cakap melayu tak paham, english pun tak paham...

9 comments:

Anonymous said...

Syabas PDRM. Jangan beri muka lagi orang seperti ini. Sebelum kudis menjadi pekong bertindak segera. Saya tidak inginkan anak cucu kita hidup tidak aman dengan orang seperti ini

Anonymous said...

BETULKE KENA Tangkap, atau sandiwara aje yop. Polis kena pakai kalis gigit, Inilah dia orng yang menyeru kepada ketelusan, berani mencabar, bila polis panggil dah tak boleh berdiri, kejang, bagi asid je biar betul-betul tak boleh jalan. oh sandiwara....

Anonymous said...

pirah mabuk...anjing penjilat belak..khiakkk tuiii

Anonymous said...

mau penerajang pungkoq cina balu dia cai...takpun suruh anwar liwat....

Anonymous said...

Elok sumbat dalam kandang harimau kat zoo negara.

bayan said...

Tahniah polis , jangan letak dia kat lokap balai polis , letakkan dia tempat baik kat tahanan Cawangan Khas.Special bro tempat ni.

mat saga said...

alooo polis malaysia..... pedulikan apa orang nak kata.... kalau kena ketuk kepala dorang ni dengan cota ketuk je... pergi jahanam dengan dorang ni... asyik nak buat kacau je.... kat london 2 hari lepas polis dorang selamba je ketuk dan belasah perusuh..... kalau bole tembak dengan tazer gun je.... biar dia rasa....

Anonymous said...

bagi dia sarapan ngan getah paip....
kasi dia rasa betapa lazatnya getah paip tu selazat hasutan dia selama ni....

babi pukimak punya cina..anak haram...!!!

Anonymous said...

jgn bagi can pd sisial ni...angkut je..pastu dibalai...kita cerita..syabas PDRM...aku sokong 100%.jalankan tugas anda wahai penjaga keselamatan malaysia..bumi bertuah org melayu.,baka cina pendatang ni..ludah je mukanya beramai2...tabik kat PDRm....sisial ni mampus lg baik...kami tetap berdiri teguh dibelakang kerajaan...