Breaking News
Loading...
May 27, 2013

Info Post


Restoran cina piggy milik anak saudara kepada chin peng sudah mula bertapak di kompleks pkns shah alam, cilaka punya komunis, dah la lesen frenchise ko tak bagi kat melayu, tapi ko nak meniaga di tempat melayu, haram jadah punya cina piggy....


SENARAI BARANGAN SEKUTU DAP

MINYAK MASAK
1) Minyak Sri Murni
2) Minyak Knife
3) Minyak Buruh
4) Minyak Naturel
5) Minyak Daisy

MINUMAN
1) PowerRoot Ali Café
2) PowerRoot Oligo Cereal
3) PowerRoot 9Spot Isotonik
4) Malta
5) Teh Cap Masjid
6) NutriMalt
7) Teh Guru Cap Masjid
8) Drinho All Drinks
9) Isomax Isotonic
10) HomeSoy

BARANGAN PENGGUNA & MAKANAN SEGERA
1) Pau Ahmad
2) Sri Murni Nugget
3) Marina Tuna
4) Marina Nugget
5) Roti Massimo
6) Farm Crows Butter
7) Tepung Gandum Cap Sauh
8) Semua Prodik London Biscuits (London Rolls DLL)
9) Semua Produk Khee San Bhd (Gula-Gula Fruit Plus, Fizzy Orange, Mint, Wafer & Lain-Lain Makanan Tepu)
10) Semua Produk Malaysia Dairy Industries Ple Ltd (Vitagen, Marigold, Peel Fresh, HL Milk DLL)
11) Semua Produk NONA

RESTORAN
1) Old Town White Coffee
2) Baskin Robbins Ice Cream
3) Dunkin Donuts
4) Sakae Sushi
5) Mc Donalds


PASARAYA
1) Pasaraya EconSave
2) Pasaraya 99 SpeedMart
3) Pasaraya KK mart
4) Pasaraya NSK
5) Mc Donalds

BARANGAN & PERKHIDMATAN PENGGUNA (BUKAN MAKANAN)
1) Goh Ban Huat (GBH) –Pengeluar kelengkapan tandas & pembentungan
2) Focus Point (Optometrist)
3) Bas Konsortium Ekspres
4) Bas KKKL Ekspres
5) Bas Five Star
6) Bas TranStar
7) Bas Genting Ekspres
8) S & S Ekspres
9) Eagle Ekspres
10) Bas SE Super
11) Antar Holiday
12) Boon Best

MEDIA
1) The Sun
2) The Star
3) Semua Akhbar Berbahasa Cina
4) Rocket
5) Suara Keadilan
6) Malaysiakini

17 comments:

Anonymous said...

nak cakap ape lagi . warga sh.alam yang nak pilih .dulu jgn harap, nk tengok muka kiasu kat pkns ni.pakat2 kongsi sangat.

Anonymous said...

Tahniah para pengundi Shah Alam bandaraya Melayu, harapan berkecai impian layu....

Shah Alam tidak mahu menjadi bandar Melayu. Orang bandar lah katakan.

Dibangun atas usaha UMNO dan dimusnahkan oleh orang Melayu sendiri.

Pada akau, Shah Alam tinggal kenangan kerana aku pernah belajar diITM.....

Melayu hilang diShah Alam...sedih bebonar lah..apo nak dikato

Anonymous said...

Cuba Tuan Admin pergi ke Alam Sentral tingkat 3+4, lagi dahsyat cina2 DAP ni

Anonymous said...

Apo nak buek seme tu kehendak Melayu Shah Alam yg pandai tapi baghal. Lama2 Bandar Raya Anggerik Shah Alam jd bandaraya kongkek DAP dan Cina2 haram!

Anonymous said...

melayu shah alam bodoh2 belaka..mane x, ramai sgt org kelantan yg berpaksikan pas menetap kt situ..mmg sarang pembangkang..baik majukan daerah lain..

Anonymous said...

melayu shah alam bodoh belaka, melayu johor pandai belaka

Anonymous said...

Pekerja pkerja di ambil semua MELAYU.....Taukeh CINA hanya datang larut malam kutip kira duit !! ...kaburkan mata melayu!

Anonymous said...

padan muka melayu!
bodoh punya melayu!
tak sedar diri punya melayu!
baguzzzz kejap lagi selangor
dan penang akan jadi selangcina
dan Pulau pinang akan jadi Pulau cina!
gaduh lah puas-puas melayu!
kerana melayu terlalu pandai
dan ada yang terlalu jumud menjadi
orang melayu kini telah berpecah
belah!

Anonymous said...

Masalahnya ada melayu sh alam limau purut 3 srngkai ,buta perut x da akai. Biar pniaga mlayu lingkup asal umno slngor tumbang. Tahniah.

Anonymous said...

Melayu sepakat islam berdaulat malaysia sejahtera

Anonymous said...

Cakap ikut sedap bro...yg hampa sokong BN tu buat ape, kan calon umno yg hampa sokong tu bertanding atas tiket BN, engko orang lupa ke yg BN hidup atas ikhsan undi sekutu umno iaitu mca/gerakan/mic dll. Tak ke dia orang nie bkn orang melayu dan kafir lagii. Cermin sikit diri tu weehh.

Anonymous said...

Skang ni zaman direct action.bukan perang psiko lg.ingat dengan menarik penyokong pembangkang boleh ubag persepsi dorang pada kerajaan ke..sebaliknya jadi anak2 dalam diam..buang je ketua ketua jabatan n pekerja2 yg berpaksi pembangkang dalam kerajann. Orang sibuk nak tingkat kan kualiti kerja, dorang sibuk berkempen dalam diam sambil menjatuhkan orang yang mempunyai produktiviti. Mostly mereka ni menngambil geng2 mereka sahaja.. banyak lagi anak muda dari negeri lain yg boleh berkhidmat dgn cemerlang.. ingat office ni wakaf che yeh ke?? Psiko dah tak releven lg. Straight action je..dorang ni memang da otak totok pembangkang. Hati dah sebati..Yang baik pun nampak buruk.pengambilan peratusan pelajar ke dalam uitm dari geng dorang ni pun harus dikaji semula..

Anonymous said...

Nak tau apa rakyat selangor nak tgk kat area sabak bernam, tg karang, dll..tu selangor pure. Shah alam ni tmpt pendatang. Mat kelantan bersepah! Menyemak je!!

Anonymous said...

Sabak bernam tanjung karang kuala selangor hapus petualang selangor.




Anonymous said...

Selagi orang orang macam ni banyak di selangor jangan harap bn nak tawan selangor pru 14. Noh omar take tindakan minta bantuan perak pahang n9.

Anonymous said...

melayu Shah Alam.....melayu pengkhianat....sama seperti melayu di zaman kesultanan melaka dulu....sanggup bersubahat mengkhianat bangsa sendiri..semata-mata nk tengok bangsa asing memerintah negeri melayu.....melayu shah alam...melayu paling sial....

Anonymous said...

tugas umno hanya majukan sebuah kampong menjadi bandar mewah kemudian serahkan pada cina lahanat yg disokong melayu pengkhianat bangsa...
aku tidak akan lupa pada orang yg pernah memberi...tapi aku juga tidak pernah lupa pada org mengkhianati...