Breaking News
Loading...
May 14, 2013

Info Post

Nama makcik nie fawzia ariff, dia seorang ahli dap seumur hidup, bermakna hidup dan matinya hanyalah untuk dap...

Kalau tengok dari penampilannya dalam video tu, nampak macam muslimat pas, bertudung labuh, tapi itu hanyalah wayang, di bawah adalah gambar dan kehidupan sebenar binatang belaan dap...





12 comments:

Anonymous said...

Org macam ni tak pernah baca sejarah.faziah dah tak peduli tentang Melayu asalkan dirinya bebas tak tahu hukum hakam agama.Amat memalukan kaum saja.

Anonymous said...

Cakap macam orang mualaf cina puihhhh puki lu..

Anonymous said...

Kui kui kui, suma ni hasil ajaran sesat pas. Lagi byk yg munafik lepas ni. Lge kata nk masuk islam? Soorrga la seluruh ahli pas bila kitsial ngan anak setan dia masuk islam. Apa nama? Zairul Abdul Hadi bin Abdullah.... Teloncat loncat la org pas mcm kera kena gigit tebuan.

Anonymous said...

aku rase dia nie bukan melayu islam la, muka dia nampak macam orang grago(portugis melaka) saja je dap buat wayang konon dia orang islam.

Anonymous said...

ppuan ni kita tgok pun dah tau jenis ppuan apa.. buat loya je ar

Anonymous said...

Pakai tudung pun tak betul..

ManBonda said...

Bangsat..DAP..Bangsat

Anonymous said...

lakhanat la ko binatang..dh jadi anjing dapig..cakap pun slang babi..puiiiiihhh

Anonymous said...

AKU RASA DIA NI BUKAN MELAYU...CAKAP PUN BUKAN SLANG MELAYU PURE....NAMA MACAM MELAYU...TAPI MEMANG JENIS POMPUAN PENIPU TAK HINGAT DOSA....KALAU DIA ISLAM LAA....

tokgaru said...

Kerana takut kalah pilianraya. Kerajaan setuju mansuhkan ISA. Kerana takut tak dapar sokongan daripada bukan melayu. Kerajaan beri bermacam bantuan yang sebelum ini tak pernah diberi kepada bukan melayu.

Maka akhirnya Umno (BN) menang PRU13. Undi siapa yang memenangkan Umno ? Kalau bukan kerana orang melayu luar bandar bersatu hati mahu Umno (melayu) terus memegang tampuk pemerintahan. Mungkin pada saat ini Datok Seri Najib sudah mengangkat sumpah sebagai Ketua Pembangkang di Dewan Rakyat.

Memang tak boleh nak nafi, bukan melayu khasnya orang cina sebahagian besar tak mahu kepada Umno. Hanya kerana Umno itu melayu.

Bukan melayu khasnya orang cina sepakat tolak BN bukan kerana tak suka kepada BN. Tapi kerana mereka tak mahu Umno menerajui BN.

Sedih dan amat menyedihkan. Pemimpin melayu Pas yang bergelar ulamak, dengan mudah ditipu oleh orang cina. Sampai saat ini mereka masih mendabik dada mengatakan " orang cina undi Pas kerana orang cina boleh menerima perjuangan Pas ".

Ya saya setuju dan tak menafikan. Pada PRU13 orang cina memang terbukti menerima perjuangan Pas. Tapi perjuangan Pas yang orang cina terima bukan lah " PERJUANGAN UNTUK MEMURTABATKAN ISLAM ". Perjuangan Pas yang orang cina terima adalah " PERJUANGAN UNTUK MENJATUHKAN UMNO ".

Perkara ini lah yang LEBAI-LEBAI KAMPONG tak faham. LEBAI-LEBAI KAMPONG melihat sokongan undi oleh orang cina kepada Pas sebagai undi kepada Islam.

Bodohnya, nampak sangat bodoh. Sebab tak masuk aqal, orang bukan islam nak sokong satu tindakan yang boleh memperkasakan agama islam yang pada masa sama bakal menyisihkan agama mereka sendiri.

Satu pertanyaan kepada LEBAI-LEBAI KAMPONG. Jika ada parti politik yang perjuangannya adalah untuk memperkasakan agama krisian dinegara ini, ada kah anda LEBAI-LEBAI KAMPONG akan memberikan sokongan undi sebagai mana yang orang bukan islam berikan undi kepada Pas pada PRU13 baru2 ini ????

Jawapan anda saya boleh agak. Jika anda LEBAI-LEBAI KAMPONG tak boleh memberi undi kepada pihak yang nak memperkasakan agama kristian sedangkan orang2 bukan islam sanggup memberi undi kemenangan kepada Pas yang berjuang untuk memperkasakan agama islam. Di sini nampak sangat jelas LEBAI-LEBAI KAMPONG tidak ada semangat setia kawan yang tulin .. TAK BOLEH DIPERCAYAI.

Maksud saya, kamu LEBAI-LEBAI KAMPONG mahu orang bukan islam menyokong perjuangan Pas untuk memperkasakan islam, tapi kamu LEBAI-LEBAI KAMPONG tak bersedia untuk menyokong perjuangan bukan islam untuk memperkasakan agama kristian. Tidak ada WIN WIN SITUATION. Tidak ada GIVE AND TAKE.

Saya tulis ini kerana nak beritahu kepada LEBAI-LEBAI KAMPONG (termasuk lah yang bergelar Elite di bandar) bahawa orang cina undi Pas pada PRU13 bukan kerana mereka sokong islam, tetapi kerana mereka nampak ini lah peluang untuk menyahkan (eliminate) Umno atau melayu dari tampuk pemerintahan negara.

Saya terlalu yakin TAKDIRNYA PR MENANG PRU13, MUSTAHIL PAS DAPAT MENGUASAI KERAJAAN.

Saya terlalu yakin TAKDIRNYA PR MENANG PRU13, DAP YANG AKAN MENGUASAI KERAJAAN.

Saya terlalu yakin TAKDIRNYA PR MENANG PRU13, ANWAR ADALAH MERUPAKAN PM BANGSA MELAYU BERAGAMA ISLAM YANG TAK LEBIH SEBAGAI BONEKA SAHAJA.

Saya ingin bertanya, JIKA ANWAR JADI BONEKA, BONEKA KEPADA SIAPA ? KEPADA PAS ? ATAU KEPADA DAP ?

Hanya LEBAI-LEBAI KAMPONG saja yang tahu JAWAPAN NYA ....

Anonymous said...

Apa pun kemelut yang belaku Allah menunjukan bahawa UMNO lebih kuat tanpa sparring partner yang kalah.kalau mereka bolih bersikap KIASUnism kenapa kita tak bolih petahankan hak kita...cronisnm ada lah ciptaan mereka semata2..jika di pulau temasek mereka membangunkan economy mereka hanya d kalangan bangsa mereka saja ,adakah itu di panggil keadilan

dengan meninggalkan bangsa yang terpinggir.mereka tetap dengan
KIASUnism mereka sampai. bila2.mereka ada lah kumpulan yang tak bolih menerima kaum lain maju.Ketika sedang berkocak ini lah
masa mereka tunjukkan mereka
maukan keadilan,p bila sudah
memerintah,petukaran dasar negara yang mereka nanti2kan.So DSAI dont get carried away..bangsa mereka ini bila da ada kedudukan di Timbalan Perdana Menteri baru mereka kata ada keadilan.Apakah kita tidak adil selama ini di mana peniagaan barangan2 cina pembeli nya da lah melayu.

Anonymous said...

pepuan ni bg je kat nuar..umpan belasah belakang...sial punya pempuan..bg free pun aku lariiii.....geliiii...loya ...