Breaking News
Loading...
May 22, 2013

8 comments:

Anonymous said...

spr wajar pengndi ini siasat dan ambil tindakan sesiapa yang barsalah

Anonymous said...

Apa beza budak ni dgn. perlakuan jenayah yang lain...

sc1: Mencuri kemudian buat laporan sistem keselamatan tak kebal.

sc2: Tembak orang kemudian buat laporan cuma nak nak tahu senjata/pistol tu boleh berfungsi tak...

Jadi apa kata pihak berwajib sumbat dia dalam penjara dengan tujuan untuk menguji sistem kawakan berfungsi ke tidak...?!

Anonymous said...

jika dah ada peruntukkan undang2 untuk diambil tindakan. SPR tak payah cakap2 banyak terus siasat jika ada kesalahan ambil tindakan.

Anonymous said...

budak ni pun nak makan free jadi kita bagi je dia merasa makan free kat dalam penjara.

tak ada masalah cari masalah.

Anonymous said...

simpan je budak ni,dia sendiri mengaku mencabar undang-undang.SPR usah jawab melalui media,buat lapuran polis lepas tu polis punya kerja!

Anonymous said...

Bodos...takda masalah cari masalah...nak tunjuk pandai tapi bebal...lain kali kalau nak menipu tu study dulu S.O.P. SPR dulu..kan dah kantoi...sendiri mau ingatlah..sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua...heheheee nasib lah koo sendiri cari pasal...

Anonymous said...

kat mana logiknya dah pangkah tapi tak buang undi.simpan kertas undi sebagai bukti.kesian kat harakah.tak boleh pikir ke.budak ni penipu.dia undi sorang2 ke kat dalam tu.takkan tak de wakil parti dan pagawai spr.

Anonymous said...

tangkap dia