Breaking News
Loading...
June 10, 2013

Info Post

Sapa nak lihat muka cina yang berkuasa untuk mengarah dan menentukan dasar dan hala tuju pasukan polis, hatta dengan kuasa yang dimiliki oleh cina ini, dia mampu overrule kuasa menteri...

Apa yang peliknya, apa kelayakan cina ini untuk menjadi salah seorang pengarah dalam PEMANDU dibawah pengurusan transformasi pasukan polis...???

Apa yang dia tahu pasal tugas polis...??? 
Dia dulu bekas anggota polis ke???



Cerita lanjut klik sini

13 comments:

Anonymous said...

wahai najib! dlm ramai2 takde melayu yang layak ke? punah ranah la tanah melayu...

Anonymous said...

nampak gaya Najib perlu di cabar dlm pilihan raya UMNO lepas ni.....apa yg ko buat semua tak menjadi.....Melayu makin marah....Cina makin menjarahhh!!!

Anonymous said...

Dulu saya sokong UMNO sekarang nie saya sokong atas pagar sebab ada tindakan ds najib yang melebihkan bangsa lain dari bangsa sendri...ds najib pandang lah pada melayu bawahan...

Anonymous said...

di pemilihan agung umno tahun ini adalah masa yang cukup baik untuk najib berundur.

Anonymous said...

kah3x...dulu bukan main puji kat najid lanie dah start nak langgar najib..biasala prangai huduh puak 2 langau

Anonymous said...

Pastikan mana-mana pemimpin dan pengampu pemimpin yang masih tak sedar digugurkan dari jawatan UMNO. Tak kira presiden atau timbalan presiden, naib presiden , ketua pemuda, ketua wnita dan ketua puteri. Idris jala seharus disingkirkan dari jab perdana menteri. Itu pun Najib tak sedar ke?

Anonymous said...

Kaji dahulu tugas polis bagaimana jgn pandai ckp itu dan ini. Lepas tu baru selaraskan ape yg perlu.

Anonymous said...

Pastikan mana-mana pemimpin dan pengampu pemimpin yang masih tak sedar digugurkan dari jawatan UMNO. Tak kira presiden atau timbalan presiden, naib presiden , ketua pemuda, ketua wnita dan ketua puteri. Idris jala seharus disingkirkan dari jab perdana menteri. Itu pun Najib tak sedar ke?

Anonymous said...

Itu hebatnya org umno, kalau mereka rase pemimpin mereka palat maka mereka akan sound pemimpin itu, jauh beza dengan org pkr, walau pun tahu anwar memang kaki palat, tapi tak berani tegur atau sound...

Anonymous said...


Pihak atasan perlulah jelaskan perkara ini bagi menyelesaikan tandatanya dalam kepala orang-orang Melayu semua....perkara ni tentu menjadi keraguan orang Melayu....Kalau dijelaskan dgn terang barulah kita boleh tahu perkara yang sebenar.

Anonymous said...

Awatlah bencana kepada bumi kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain! Tengok muka dia pun dah boleh baca jenis apa!

MANA PENGARAH BUMIPUTERA MELAYU dan BUMIPUTERA lain - dengan Pengarah si Cina ular bongkak dari PEMANDU yang biadap sangat pada Menteri KDN kita dan Bahasa Kebangsaan kita, dan PEMANDU ini idea si Omar Ong, penasihat PM yang bersekutu dengan si Zionis SYAITAN!

Patutlah si geng DAP/PKR SAMSENG berjaya HANCURKAN polis sampai takut bertindak macam pada si PENGGANAS-PENGGANAS Cina Venus yang ugut bunuh PM dan Tun Dr. Makhathir dan ugut polis, pendemo haram DAP/PKR dan segala macam keganasan mereka yang asyik menghina Islam dan pemimpin Melayu/Islam termasuk DYMM Agung dan PM kita, dan bendera kita! Dan DAP disyaki bersekutu dengan kongsi gelap Cina yang kejam dan ganas yang mengetuai si Along peminjam wang, pelacuran meluas terutamanya dari Cina dan Vietnam, dan sindiket dadah dan pornografi, termasuk untuk menjatuhkan anak Melayu serta Bumiputera lain, yang Islam terutamanya! Di samping itu, T-shirt hitam yang dipakai di acara PEMANDU adalah lambang warna kuat DAP! Tolonglah KDN dan POLIS - dengarlah cakap rakyat yang setia macam kami, BUKAN pengkhianat macam dari PEMANDU dan PENYAMAR sekutu Barat-Zionis dalam BN itu!

Jenayah-jenayah yang semakin berleluasa di Malaysia, terutamanya oleh orang asing, adalah "modus operandi" PENGGANAS penjajah Barat-Zionis yang diterajui CIA-MI5-Mossad (di Malaysia sekutu kuat mereka ialah DAP/PKR), untuk menimbulkan ketakutan, kebencian pada polis dan kerajaan (terutamanya yang diterajui Melayu/Bumiputera lain dan yang beragama Islam) dan huru-hara. Ini termasuklah rompakan bersenjata, perkosaan dan pembunuhan kejam yang berleluasa serta sindiket-sindiket dadah, perjudian di internet dan pornografi/pelacuran/perkosaan terutamanya yang asing, yang kemudian menyebarkan dadah, perjudian dan pornografi, secara berleluasa kepada rakyat terutamanya dari jenerasi muda yang miskin (dari semua bangsa) atau yang Melayu dan Bumiputera lain, serta yang beragama Islam. Jadi hancurlah tamadun Melayu dan Bumiputera lain, dan yang beragama Islam atau tidak, dan Malaysia terus porak peranda. Selain dari itu, DAP/PKR durjana dari pengikut Kristian Zionis lagi berupaya menghasut dengan mudah kebencian melampau kepada kerajaan yang diterajui Bumiputera dan yang Islam, bila jenayah berleluasa.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca)

Anonymous said...

Bahagian kedua:

Juga apabila mengambil dadah, lebih mudah direkrut jadi perompak, pembunuh dan perogol – jadi senanglah nak menjajah apabila jenerasi mudanya telah rosak minda dan jiwanya, agama dan adat tradisi pun teruslah melayang. Bahkan saya syak sekarang penjenayah asing ini juga dengan kejam makin mensasarkan yang Melayu/Islam termasuk melalui rompakan, merogol (termasuk kanak-kanak), pembunuhan kejam dan kemalangan jalan raya – cuba lihat kemalangan jalanraya yang semakin menjadi dan ganas terutamanya kepada orang Melayu/Islam, terutamanya penunggang motosikal . Jadi biarlah polis memberitahu siapa pemandu yang menyebabkan kemalangan. Dan pemandu yang cuai, dan menyebabkan kemalangan, harus dihukum berat dan perlu membayar pampasan kepada keluarga mangsa, terutamanya syarikat-syarikat pemandu lori yang ganas dan pemandu yang kaya. bahkan penjenayah-penjenayah juga harus bayar pampasan melalui kerja berat dalam penjara dan duit gaji kerja ini, bukan ´hanya dihukum penjara untuk goyang kaki dan tengok TV!

Bahkan jenayah berleluasa juga berlaku kepada negara-negara di Amerika Utara, Australia, Amerika Selatan seperti Guatamela, Honduras dan El Salvador (sekarang Venezuela, Brazil) disasarkan kerana amat anti CIA-US) dan Mexico, dan kepulauan Carribean seperti Haiti dan Afrika seperti Republik Congo, Ghana, Nigeria dan Afrika Selatan, yang telah dihancurkan dengan sindiket dadah dan fornografi/pelacuran – di mana tamadun Bumiputeranya telah semakin jatuh. Lepas itu sindiket PENGGANAS dadah dan fornografi/pelacuran tajaan penjajah Barat-Zionis makin bertumpu sekarang secara agresiv ke negara-negara Islam yang kaya minyak-gas, termasuklah sekarang Malaysia dan Indonesia.

MAKCIK Tempurung.

Anonymous said...

pi mai...pi mai tang tu jugak . rupa-rupanya najib dan melayu masih dikuasai oleh bangsa si sepet tu....agaknya semua melayu yg cerdik pandai dah kojol kot atau najib terlalu bergantung dengan kebolehan mereka...tanpa mereka siapalah najib dan menteri2 melayu...kerana mereka yg kuasai malaysia pada dasarnya, najib hanya bayangan.....