Breaking News
Loading...
June 17, 2013

Info Post
Betulkah apa yang beruk-beruk pakatan buat di sogo sabtu lepas adalah flashmob..???

Ramai yang pening apa menatangnya flashmob tu...???

Flash mob atau flashmob adalah satu kumpulan orang-orang yang berhimpun secara tiba-tiba di tempat awam, melakukan perbuatan yang luar biasa untuk masa yang singkat, kemudian dengan cepat bersurai, selalunya untuk tujuan hiburan.

Jadi adakah yang di buat oleh beruk-beruk pakatan itu flashmob??? atau satu perhimpunan haram yang berselindung di sebalik nama flashmob untuk menghalalkan perhimpunan mereka...???

Aku beri contoh beberapa flashmob yang dibuat di seluruh dunia yang cukup berlainan dari apa yang dibuat di sogo sabtu lepas...


Mereka bersuarai tampa perlu di suruh untuk bersurai...

Ini pulak flashmob ala-ala anwar ibrahim...


Rasa-rasa korang la kalau beruk-beruk pakatan tu buat flashmob macam mat saleh tu buat, polis nak halang tak...???

Ingat perkataan baru untuk perhimpunan haram tampa permit adalah 'flashmob'

13 comments:

Anonymous said...

bodoh punya budakpas ni

Anonymous said...

Dia ingat polis ni tangkap penjenayah je kerja lain tak buat pergi balik belajar lagi jangan dengar ceramah pas je pas tu bukan ceramah menghasut rakyat macam lu lebai malang sebab tu otak lu miring.

Anonymous said...

Memang bodoh budak pas pis pus nih yang memang tidak tahu, setiap polis ada tugas masing masing. Polis ini tugas dia hanya buka dan tutup pintu pagar sahaja! Sebab itu polis nih tak layan budak ketayap pegang beg plastik nasi...!

Anonymous said...

Hang laaa bodo ! tok lebai Pas...

Anonymous said...

Pas ni berani maki sesama bangsa..nak hancurkan melayu mesti orang melayu jugak..

Anonymous said...

kata tok lebai tu.."adap langsung tak de bodoh"..
abis tu tok lebai tu beradap sgt ke kata orang bodoh..hanya orang bodoh tak mengaku bodoh tok lebai oiiiii...

Anonymous said...

tak tau nak luahkan kat mana, aku cukup marah bila dpt tahu pengeluaran kete proton perdana akan di hentikan dan ganti dgn honda dan WW.

kita dulu cukup petahan kete nasional ni sampai mana negeri nak tuka ke kete lain kita bantah. mana semangat Melayu kita sekarang ni.

Anonymous said...

tok lebai tu tak takot azab ke kata orang bodoh...
lain kalu cermin diri dulu...

Anonymous said...

Kita Nak Minta Kepada Umno

1. Orang berbudi kita berbahasa.
2. Kenang budi para pengundi yang telah menyelamatkan hayat Umno pada PRU13.
3. Perkasakan semua Majlis Agama Islam Negeri melalui :

(1) Tambah budget majlis
(2) Tambah pegawai penguatkuasa agama untuk memeriksa dan menangkap pasangan2 islam yang buat maksiat sama ada di tempat sembunyi atau terang
(3) Naikkan hukuman denda dan penjara bagi kesalahan khalwat atau sekedudukan. Amaun denda yang ada sekarang membuatkan orang tak heran - naikkan kepada Minima RM5,000.00 dan Maksima RM10,000.00 ATAU penjara Minima 6 bulan dan Maksima 2 tahun.
(4) Pinda Enakment Jenayah Syariah supaya ada peruntukan untuk menghukum bukan islam yang ditangkap khalwat atau sekedudukan dengan pasangan muslim (enakment yang ada sekarang nampak kartun sangat - bukan islam terlepas daripada sebarang hukuman begitu saja. Ini akan menggalakkan lelaki bukan islam ambil kesempatan ketas wanita islam)

4. Perkasakan semua cabang pendidikan islam melalui :

(1) Beri bantuan penuh kepada sekolah2 agama.
(2) Upgrade taraf guru2 sekolah agama setaraf dengan guru sekolah akedamik.
(3) Buat penambah baikan kepada infrastruktur disekolah2 agama setanding dengan sekolah cina dan sekolah tamil.

Kami orang2 melayu yang undi Umno pada PRU13 sebenarnya sikit pun tak termakan dengan janji Hudud oleh Pas. Kami berpendapat tanpa Hudud pun kita boleh cegah dan basmi maksiat, hanya perlu buat penambah baikan kepada Enakment Jenayah Syariah yang sedia ada. Kami tahu Pas jadikan Hudud sebagai umpan nak dapatkan sokongan orang melayu, itu saja.

Maka Umno " Tepok lah Dada dan Tanya lah Hati ". Nak jaga hati kami (pengundi Umno) atau nak jaga orang lain (yang tak undi Umno). As simple as that. Ini Kali lah .. UBAH.

Peluang Datang Tanpa Di Undang. Umno Kami Harap Jadi Hulubalang.
Di Dewan Rakyat Bila Bersidang.
Umno Bukan Tunggul, Umno Bukan Batang.

Hj Ariffin

Anonymous said...

Kalau kita fikir2kan, memang pada PRU13 orang cina dan india " go all out " untuk menjatuhkan kuasa politik melayu. Sebab itu slogan INI KALI LAH digunakan. Tapi melayu Pas dan melayu PKR yang bengong lagi bengap tu bukan main bangga lagi mencanangkan slogan tu di serata kampong. Malah melayu Pas yang pakai topi (ketayap) Pas dengan baju logo Pas, dengan bangganya mengarak bendera roket dalam kampong, pada hal saya tak pernah nampak pun sekor cina yang arak bendera bulan dalam pekan.

Slogan INI KALI LAH memang mereka cina dan india dah Confirmed 100% bahawa ini kali melayu akan jatuh sebab pada masa itu sokongan melayu yang bengong lagi bengap ini kepada parti2 Pakatan Rakyat sangat memuncak, dan kami yang pro Umno pun tak yakin Umno akan kekal berkuasa. Tapi dengan kuasa Allah, orang melayu yang tak bengong dan bengap telah memihak kepada Umno demi untuk menelamatkan kuasa politik melayu.

Saya ceritakan ini semua supaya Najib tahu, sedar diri dan insaf siapa dirinya kalau bukan kita melayu yang tak menyertai mana2 parti ini yang memangkah parti Umno. KAMI PANGKAH LAMBANG DACING BUKAN KERANA NAK SELAMATKAN BN TETAPI KERANA NAK SELAMATKAN UMNO.

Hj Ariffin

Anonymous said...

Hoi budak gemok!! Buang la kopiah kau tu!! Azab tuhan konon, kau tu yg tggu azab!!!

Langsi said...

Perhimpunan haram bile tang pembangkang buat... bile puak2 UMNgOk be-eNd buat, wlau mcmana punye gaya bangsat dan kurang ajar pun tetap tak de tindakan punye...

Pak Hj Ariffin... UMNgOk Be-eNd kekal hanya atas sebab asS-Piss-aRe je... bersekongkol dgn KERA-jaan UMNgOk Be-eNd utk tewaskan pembangkang, tapi ALLAH tetap tunjukkan 52% rakyat menyokong PR!

Anonymous said...

Bro Langsi,

Terima la kenyataan, sudah kalah..kalahla..asyik nak memaki hamun jek...jgn igt yg demonstrasi jalanan yg konon2 ramai tu menunjukkan 52% kuasa rakyat..depa bukan pengundi sebenar....malu la sikit....penyokong PKR patutnye malu dgn diri sendiri, menyokong pemimpin yg penuh dengan dosa..ala2 kaum nabi Luth......shame on you penyokong PKR yg buat demonstrasi mengarut ni..bayangkan berapa ramai org yg sumpah seranah kamu....berapa ramai yg doakan kecelakaan kamu...