Breaking News
Loading...
June 19, 2013

Info Post

Tak heran la kalau hampir 20 tahun lebih kelantan dibawah pentadbiran pas...

Tak heranlah kalau air di kelantan kotor pun depa buat tak kisah je...

Tak heranlah kalau royalti minyak yang bukan menjadi hak mereka pun mereka mintak...

Kalau kenyataan screen shoot di atas di ambil kira, bermakna kelatan ada masaalah besar...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

18 comments:

Anonymous said...

I like!!!!!!!!!

Langsi said...

Yg telan pil kuda tu sume memang puak2 UMNgOk Be-eNd...

Yg ramai kene AIDS sbb asik seberang tu sume mmg puak2 UMNgOk Be-eNd...

Yg air kotor tu sbb KERA-jaan Pusat tak bantu dan salurkan dana sepatutnya kpd kerajaan negeri...

Yg mintak royalti tu bukan pasal minyak di luar perairan K'tan (3 batu nautika) tapi perjanjian petronas dgn KERAjaan...

Yg BaNgang dan BeNgap bebeno tu... admin blog ni yg tak faham isu.

UMNgOk Be-eNd kalah pasal sume pesakit mental dan AIDS tu tak ambik port dan tak turun ngundi!

Anonymous said...

Yang hang nak meroyan ni apasal??????!!?? Aku memang tak faham dengan puak2 FUCKatan ni......hidup Malaysia!!!!dah kalah tu....terima aje lah....

Anonymous said...

Bini aku kelantan undi BN...tapi BN tak menang.

Aku cakap nanti raya balik Johor sajalah....kat sana air masih ok...tak putus2 n tak keruh...aku kata orang kelantan tak kesah guna air tu kot.......

Pasal kena Aids n telan pil kuda kesian orang kelantan asal ada masalah ni je kena tuduh UMNO....masib ko lah labu..pemimpin korang sayang orang PAS je....yang serpih2 macam ni biarkan je lah hidup melarat...tuduh je UMNO dah boleh lepas tangan ...sebabnya senangnya jadi pemimpin kat Kelate ye yang teruk je mesti BN.....kasihan sungguh.

Anonymous said...

Kahkahkahkah....lucu lucu....patutla kelam....telan pil kuda rupanya.....K A S I H A N!

Anonymous said...

allah turun bala kat kelantan baru mereka nak sedar sekarang tak sedar lagi kelantan semua ada serba mak nenek pun ada tapi kelantan diperintah olih pas jadi tak banyak dipublish dalam surat kahbar dan tv takut kena saman kita lihat saja dilebah kelang dam seluruh negara kebanyakan rakyat kelantan yg berhijarah kenegeri negeri habis semua kerja dia bolot dah macam mat bangla dan indon pula rakyat kelantan ni tahu tahu saja kan kerajaan kelantan banyak ceramah daripada membangunkan negeri sebab itu rakyat nya terpaksa keluar cari kerja ditempat org lepas tu salah kerajaan pusat tak bantu lah tapi kerajaan negeri buat apa main telur je.

Anonymous said...

patutlah masa PRU13 lepas hj hadi xmau calon PKR yg jual pil kuda...hehe...

Anonymous said...

Orang kelantan memang 'KADIR'. Hanya mereka tau apa erti 'KADIR'..hehehe

tabligh said...

Mana lebih baik,

Pil kuda ke,pil musang?

Kuda atau 'musang'?

Jadi kuda atau jadi 'musang'?

Ros bertanya kepada Ramli tentang huruf 'u'," Huruf apa ni Ramli?" Ramli terpinga-pinga! Ros memberi clue,huruf ini ada kaki,ada janggut.

"Oh...saya tahu...saya tahu...sambil meneka,itu huruf 'k'macam kuda",jawab Ramli.

Ros menjelaskan bahwa huruf itu adalah 'u'.

Tiba giliran Aziz pulak.Ros bertanyakan huruf 'n',

"Huruf apa ini Aziz?",Aziz tercengang.

Ros mencerahkan," Tadi,huruf 'u'kakinya di atas,janggutnya dibawah tapi yang ni,kakinya dibawah janggutnya pulak di atas."

"Ohh...kakinya di bawah,janggutnya di atas...itu saya tahu" sambil meneka,"Itu huruf 'h'harimau."

"Itu bukan 'h'lah Aziz,itu huruf 'n'",jawab si Ros.

Ditanya pulak kepada Sudin akan huruf 'm'.

"Sudin,huruf apa ini?",kata Ros.

Ros memberi pencerahan,"Huruf ini macam huruf 'n'ada janggut di atas,ada kaki dibawah.Tadi,huruf 'n'ada 2 kaki tapi huruf yang ini ada 3 kaki dibawah."

Sudin dengan yakin menjawab,"Huruf 'n' ada janggut,ada 2 kaki tapi huruf ni ada 3 kaki....saya tahu....sata tahu....itu huruf 'm' musang 3 kaki."

Ros berasa gembira,"Pandai si Sudin!"






Anonymous said...

nik aziz pun kaki pil kuda. tu la pasal asyik jatuh masa bagi ceramah. kekadang mencarut. kekadang sembahyang tepi jalan. gejala pil kuda.
tak dpt MB tu sebab nik aziz masa nak ngadap sultan makan pil kuda, terus berkokok. apa lagi, kene buang la.

tapi nasib dia baik. dia kowtim dgn agen pil kuda dan semua org kelantan yg ketagih.
demo tak undi kawe, tak dpt pil. tu yg nik aziz menang dan PAS menang.

tak caya? tengok video lebai maki polis dan org PAS democrazy.
yyyyyeehh.. PAS kafir lahanat!!

Anonymous said...

orang PAS PIS PUS, makhluk paling mulia di bumi tuhan ni, sebab itu tiada kesalahan pun yag mereka akui...berdolak dalih dan mudah sahaja menyalahkan orang lain dari perkara kecik hingga besar. Pil Kuda memang berleluasa disini, apatah lagi gejala sosial. Mencipta alasan dan justifikasi adalah kepakaran PAS untuk elak dari tangjawab, yg peliknya pengikut mereka terima sahaja dengan otak dan hati yg gelap tu... taksub pada parti berbanding Islam. saya tinggal di kelantan dan merasai bagaimana fikiran mereka yang sangat tertutup itu.

Anonymous said...

Exco Pas makan gaji buta...tak buat kerja tuuu pasal ada 65 ribu penagih dadah di kelate !

~~ Awe Pasir Mas ~~

Anonymous said...

baru aku tahu kenape madey mati tegak kerana anak dia tak dapat konsesi jual san miguel kat kelantan..kah3x ..madey2 al kutty mati tegak mata terbelalak

Anonymous said...

Saudara Langsi

Saya nak minta izin mencelah sikit. Istilah " UMNgOk " adakah ini membawa maksud " Umno Bongok ". Cuma saya nak tanya satu soalan kepada kamu, adakah bila kamu dan mereka yang seangkatan dengan kamu mengucapkan istilah itu berkali2 maka akan " menjadi Bongok lah " mereka orang2 Umno dan yang menyokong Umno.

Tapi setakat ini saya tak jumpa lagi lah adanya orang Umno jadi Bongok kerana orang2 seperti kau menyebut " UMNgOk " tak henti2.

Cerita nya sama macam " Umno Tak Pun Hancur " walau pun berkali2 didoakan oleh Nik Aziz dan adiknya dalam stadium dan di amin kan oleh beratus ribu jemaah yang hadir.

Nasihat saya, cukup lah tak payah lah nak buat kerja bodoh, tak payah lah nak kata UMNgOk dekat orang Umno. Sehelai bulu hidung mereka pun tak gugur.

Jangan marah yer Langsi ... dan saya bukan pun orang Umno.

Hj Ariffin

War Lead said...

mereka ni tak layak digelar pembangkang.

mereka hanya layak digelar PEMBANGANG!!

Anonymous said...

lahaii...patutla org kelantan mcm tu rupa. kena pil kuda rupanya!! mmg malaun sungguh, mana nak kisah air kotor ke bersih, kutu2 ni bukan mandi pun!!!!

Anonymous said...

Kuat hisap rokok guna bomoh jin pun banyak. Beratus ribu di kl dan selangor macamana ko kata mata terbelalak.

Anonymous said...

Ubat kuat pil kuda rokok arak boleh merosakkan sistem on off saraf otak sebab itu susah nak cakap kebaikan dengan gologan ini tak dapat fikir panjang.