Breaking News
Loading...
June 20, 2013

Info Post

Ada seorang sahabat bagi tau, mat sabu tak senang duduk bila menteri kdn buat steatment kata "KDN bantu kekang fahaman syiah"...

Pada aku logik juga kalau mat sabu tak senang duduk, pasal dia lah imam besar syiah di malaysia nie...

Ada orang tanya aku betul ke mat sabu nie syiah...???

Aku jawab confirm dia syiah berdasarkan beberapa dalil...

1. dia tak di lihat bersembahyang fardhu berjamaah dengan ahli-ahli pas yang lain...
2. dia selalu skip atau datang lewat kalau ada program yang melibatkan solat hajat...
3. korang boleh gunakan google image, search gambar mat sabu tengah solat, sure tak akan jumpa, takan pemimpin pas macam mat sabu tengah solat tak ada orang ambil gambar kut, bangsat-bangsat anwar yang kaki bontot tu pun ada gambar dia tengah sembahyang...

Pasal apa mat sabu tak berani nak solat berjemaah dengan ahli pas...???

Pasal kalau dia bersolat dengan ahli pas, maka seluruh jamaah akan nampak batu karbala di letak atas sejadah tempat dia sujud, kalau ahli pas lain nampak, kantoi la dia...

Azan, qamat dan syahadah syiah berbeza dengan ahli sunnah, maka kalau mat sabu joint sembahyang dengan ahli sunnah, maka kalau ikut fahaman syiah, maka terbatal dan berdosa besarlah dia, itu pasal dia tak solat sekali...

Lagi satu untuk confirmkan cerita nie, korang boleh tanya pemimpin pas sendiri, pernahkah depa tengok mat sabu bersolat berjemaah...

4 comments:

Anonymous said...

Dia tak pakai batu karbala dia pakai batu keletit.......

Ejoi said...

Salam seleps aje selesai solat jumaat saya rushing msk highway nak blk ke utara dan pernah terserempak dgn Mat Sabu and the gang di restoran tgh mkn ternyata tak solat jumaat. Saya tanya salah seorg geng beliau..depa maklum musafir dlm hati aku pun musafir jugak boleh solat jumaat. Syiah memang tak solat jumaat ini terbukti waktu aku kat lubnan dulu.

Anonymous said...

Bah. pertama:

Memang ajaran puak Syiah harus jangan merebak di Malaysia, tetapi ini tidak bermakna kita umat Islam, dari berlainan Mazhab mesti berbunuh sesama sendiri. Ini juga bertujuan, hendak mengalih perhatian dari pertubuhan EVANGELIS Kristian Zionis yang sedang giat MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan yang Islam dan bukan Islam, termasuk penganut Kristian traditional biasa, di Malaysia ini dan seluruh dunia Islam - yang perlu ditundukkan segera. Pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, juga sudah menyamar sebagai gereja biasa, NGO-NGO alam sekitar ataupun kononnya nak menolong hak asasi orang miskin/teraniaya, syarikat korporat termasuk syarikat perumahan, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar.

Kerana, bila umat Islam berpecah dan berbunuh sesama sendiri, yang ketawa macam SYAITAN durjana ialah penjajah laknat Barat-Zionis dan sekutu kuat mereka!

Pertubuhan Kristian Zionis ini yang makin berkembang di Malaysia sebenarnya adalah senjata politik yang amat merbahaya dipergunakan oleh CIA-US/MI5-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR) untuk menjajah negara-negara atau tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' (yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, yang merupakan ejen-ejen CIA-MI5-Mossad - selalunya bekas Islam dan asal dari negeri/kawasan yang disasarkan untuk dijajah, contohnya bangsa Timur Tengah - sebab mereka akan tahu bahasa Arab/tempatan dan Islam), tetapi menyamar sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Nigeria, Lebanon, Iran dan lain-lain, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Kerana, penjajah Barat-Zionis melalui sekutu DAP/PKR mereka, ingin menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel tetapi di Asia, sebab Singapura terlalu kecil dan tak ada minyak-gas bertimbun macam Malaysia terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, yang juga kaya dengan minyak-gas untuk dikuasai! Juga mereka mahu menghasut anak-anak muda Islam yang Sunni, menjadi pengganas 'jihad', contohnya menyertai penjajahan Barat-Israel di Syria sekarang - yang kononnya untuk menumbangkan kerajaan Shia-Alawite Assad, tetapi untuk menguasai minyak-gas Syria, Lebanon dan Iran sebagai matlamat mutlaknya, serta seluruh Golan Heights Syria yang separuh sudah dijajah Israel, yang amat subur serta penuh minyak-gas.

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red Piggybeans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca - mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Bah. kedua:

Maka, jabatan DAKWAH Islam, mesti lebih kuat berusaha, terutamanya di perkampungan Orang Asli dan di pendalaman Sabah dan Sarawak, dan kawasan perumahan termasuk kawasan flat untuk orang miskin/sederhana, serta sebanyak mungkin NGO-NGO Islam oleh NGO-NGO Melayu dan Bumiputera lain, di bawah payung UMNO/JAKIM/YADIM. Jangan berlengah lagi – masjid mesti dibina di setiap kampung dan kawasan perumahan untuk berdakwah dan berbuat kebajikan; serta sistem ZAKAT perlu dipermudahkan untuk bantu orang Islam miskin dan teraniaya.

Juga, setiap kawasan perumahan di seluruh negara, melalui penggubalan undang-undang mesti ada kuota tinggi untuk Bumiputera dan yang miskin, dan orang Islam, kerana ini negara Islam dan kita makin ditindas di negara sendiri. Saya masih ingat tentang perkampungan Rungus yang majoritinya Kristian, di Kudat. Tetapi, terkejut saya namun amat gembira, melihat ada juga yang dah masuk Islam dan meraikan Hari Raya dengan meriah, Mereka dengan bantuan UMNO/JAKIM, menjemput semua orang kampung termasuk yang Kristian dari rumah panjang, untuk menyambut Hari Raya; dari situ terus mereka mengenali Islam! Namun, saya lihat usaha DAKWAH ini telah berkurangan.

Dan dulu saya tersilap, risau kalau Malaysia di banjiri pelarian! Tapi, memang wajib Malaysia sebagai NEGARA ISLAM ambil mana-mana pelarian Islam (pastikan mereka betul-betul Islam), apalagi masyarakat Rohingya memang makin dibunuh dengan kejam, oleh PENGGANAS yang disyaki di taja oleh CIA-Mossad-MI5; yang sebagai biasa menggunakan agama sebagi senjata untuk membunuh orang Islam dan menawan tanah mereka (disyaki puak Kristian Zionis yang menyamar sebagai kaum Buddha, mengetuai dan menghasut penganut Buddha untuk membunuh kaum Islam Rohingya). Sebabnya negeri yang majoriti kaum Islam Rohingya, Rakhine penuh minyak-gas.

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.