Breaking News
Loading...
June 13, 2013

Info Post
Lihat senarai di bawah, cuba tengok parti mana yang banyak fail kan petisyen bantahan pilihanraya...

Kenapa pkr banyak sangat buat bantahan...?? pasal parti tu dah meroyan, pasal anwar dah meroyan nak jadi pm, pasal negara-negara yahudi yang pinjamkan duit kat anwar dulu dah tanya "weii anwar bila ko nak bayar duit kami" itu pasal anwar dan pkr meroyan sangat...

Anwar kata pru 13 tak adil, konon ada blackout, tapi kenapa dap dan pas tak fail petisyen banyak macam pkr buat, adakah spr adil terhadap dap dan pas...???


3 comments:

Anonymous said...

JANGAN NAK BUANG MASA DAN WANG RINGGIT LAH PR. Duit siapa yg dia orang guna dalam petisyen2 tu? Kalau dah kalah tu terima sahajalah hakikatnya....Innama Amruhu iza arodasyaian ainyakulu lalahu kun fayakun..Kalau tak beriman kepada ayat ini, tanyalah akidah dan keimanan sendiri...

Anonymous said...

PKR paling banyak buat pitisen sebab Anwar tak dapat nak jadi PM. Kalau Anwar dapat jadi PM gerenti satu pitisen pun tak ada daripada PKR.

Pelik juga, Umno yang menang dan bentuk kerjaan pun buat pitisen juga. Takut silap haribulan, kalah pitisen, hilang kerusi.

Ikut cara DAP tu betul. DAP kata mereka tak buat petisen sebab mereka menang semua kerusi yang mereka bertanding.

Kalau DAP buat petisen juga, orang kata DAP parti sewel sebab buat petisen kerana tak puas hati sebab dia menang. Satu dunia akan gelakkan Karpal Singh.

Hj Ariffin

MELAYUJATI said...

BN buat petisyen bagi parlimen yang kalah le bukan yang menang, kalau yang menang pun buat petisyen kalah mau mampus....