Breaking News
Loading...
June 12, 2013

Info Post
Tak habis-habis mat gay nie nak memfitnah orang, hari tu dia kata 40 ribu bangla datang mengundi, lepas tu bila anwar kempunan kambing nak jadi pm, dia kata pulak pkr kalah pasal blackout..

Kali nie untuk menambah lagi dosa dia, dia fitnah pulak zahid hamidi bagi beras berkampit-kampit kat pengundi bagan datoh...

Macam biasa, tuduhan yang di lemparkan tampa bukti, ayat yang rafizi selalu pakai "kami akan buat laporan polis dan kami akan fail kan petisyen" tapi dalam isu bangla, haram satu pun laporan polis tak di buat, apatah lagi petisyen sambil membawa bukti dan saksi, lagi lah haram...


Apa pun ini satu lagi siri fitnah rafizi terhadap pemimpin bn...

4 comments:

Fatonah Rahim said...

Kadang-kadang kesian gak dgn dia ni..berhempas pulas nak menonjol diri..
lagi kesian sapa yang bagi undi.... :)

Nasib le korangggg.....!!!

Anonymous said...

Hati2 dlm suka suki menyelak kain org, sehingga x sadar kain sndri terselak. Mamat nie bolehlah kita anugerah kan dgn gelaran terhomat 'mat selak'.

Anonymous said...

kha kha kha YB Pondan jaya....menipu dan fitnah umpama oksijen dlm hidup dia....

Anonymous said...

Askum. Kebanyakan orang Melayu memang suka mamat ni dengan bab selaknya dan fitnahnya. Orang Melayu suka perkara yang baru tak dijangkakan dan lain dari hakikat senenar untuk syok sendiri. Orang Melayu malas nak cari dan merujuk perkara yang sebenar tanpa usul periksa dan mengakui apa yang disebarkan. Umpamanyanya BN maknanya Barang Naik dan yang cakap tu Orang Melayu sendiri. Pada hal BN penatlah Kerajaan BN buat peraturan arahan tunjukan tanda harga untuk dilihat oleh pembeli tapi haram nak buat pun. Cuba pergi ke pasar2 malahan pasar tani pun sekarang berapa tanda harga yang dipamerkan. Mana orang tahu harga sebenarnya samada naik atau tidak?

Jadi jangan terpedaya jika PKR itu adalah Pakar Kelintung Rakyat, DAP adalah Dah Anak Penyamun dan PAS itu Pakar Ajaran Sesat. Wassalam