Breaking News
Loading...
June 27, 2013

Info Post

Line up jawatankuasa perhubungan umno selangor...

1. pengerusi- noh omar (dulu timbalan pengerusi)
2. timbalan pengerusi- shukor idrus (dulu ketua penerangan)

Dah aku rasa cukup lah aku letak dua nama tu....

Rasa-rasa korang la dengan terlantiknya dua orang tu, boleh ke bn rampas balik selangor...???

Jawapannya ada di sini... klik sini

8 comments:

Anonymous said...

KALU DEPA LANTIK GAK BERUK2 TU LEAD UMNO SELANGOR...X PAYAH LAH KITA NAK SUSAH PAYAH NK MENANGKAN SELANGOR LAGI...BUANG MASA DAN TENAGA SAJA...

Anonymous said...

Lantikan Noh omar ni macam mengisi tabung yang bocor....kalau tak caya tengok la hasil nya nanti.....10 juta

Tukang Komen said...

Noh Omar tidak lagi mendapat penghormatan dikalangan ketua2 bahagian. Zin Badak dgn tiga empat kerat ketua2 bahagian.Noh Omar terkonteng2 tak berteman sampai mintak nyawa nak berkawan. Ketua bahagian yg lain mahu Syukur menjadi pengerusi perhubungan. Muka2 baru mesti ambil alih kalau umno nak berkesan.

Anonymous said...

memang banganglah najib nie. bahlul ni e dia suruh jadi ketua

Anonymous said...

kalau perubahan tidak dilakukan , kalau masih ada penyakit ego sombong sesama pemimpin melayu ....lupakanlah selangor tu !!

mohd fahmy mohamad said...

mmg akan kalah la umno sel pada pru14 klu harap si noh ni pasal budak dia semua x blh pakai kaki kencing semua projek kat moa.padan muka x dapat jd menteri

mohd fahmy mohamad said...

mmg akan kalah la umno sel pada pru14 klu harap si noh ni pasal budak dia semua x blh pakai kaki kencing semua projek kat moa.padan muka x dapat jd menteri

muhd tarmizi said...

betul ke dato noh sudah dilantik?? sy tnya org2 dia sndiri pn menafikan. dato najib akn melantik perhubingan selangor slps selesai pemilihan umno