Breaking News
Loading...
June 10, 2013

4 comments:

Anonymous said...

Aku da ckp daaahh..diorg cina rasis ni mmg nak rasa darah..jom wahai umat melayu islam..kita pancung kepala cina rasis niii..aku da x sbr daaahhh...

Anonymous said...

orang cina kalau kata macam tu kat polis ke kat orang Melayu ke, tak apa, tapi orang Melayu jangan nak pandai-pandai tunjuk terer nak bela Melayu nanti kita kena tangkap tak pasal-pasal, takuuuut nak luah rasa marah yang tak terhingga kepada cina nih, nanti ada orang Melayu yang kata kita rasis, kalau cina kata kita rasis tak pelik sebab itu makanan aku kata ular.

glassman said...

semua ni punca nya cium keris punya pasal,, sudah cium keris, minta maaf kat cina,,

Anonymous said...

Anak-anak CINA muda makin diajar menjadi biadap laknat, macam PENGGANAS KOMUNIS-KRISTIAN ZIONIS/SAMSENG/PENAGIH DADAH/GENG KONGSI GELAP - akibat budaya SYAITAN Kristian Zionis DAP. DAP berpura macam masih kuat Komunis/Sosialis kerana juga nak membodohkan Melayu yang fikir bila baca pasal doktrin Komunis Karl Marx, Trotsky, Lenin, Mao dll tentulah bikin dia jadi Melayu pandai si anarki konon - maka terikut-ikutlah perangai CINA-CINA PENGGANAS KONGSI GELAP ini)!

MANA PENGARAH BUMIPUTERA MELAYU dan BUMIPUTERA lain - dengan Pengarah si Cina ular bongkak dari PEMANDU yang biadap sangat pada Menteri KDN kita dan Bahasa Kebangsaan kita, dan PEMANDU ini idea si Omar Ong, penasihat PM yang bersekutu dengan si Zionis SYAITAN!

Maka, patutlah si geng DAP/PKR SAMSENG berjaya HANCURKAN polis sampai takut bertindak macam pada si PENGGANAS-PENGGANAS Cina macam ini dan juga siVenus yang ugut nak bunuh PM dan Tun Dr. Makhathir, pendemo haram DAP/PKR dan segala macam keganasan mereka yang asyik menghina Islam dan pemimpin Melayu/Islam termasuk DYMM Agung dan PM kita, dan bendera kita! Dan DAP disyaki bersekutu dengan kongsi gelap Cina yang kejam dan ganas yang mengetuai si Along peminjam wang, pelacuran meluas terutamanya dari Cina dan Vietnam, dan sindiket dadah dan pornografi, termasuk untuk menjatuhkan anak Melayu serta Bumiputera lain, yang Islam terutamanya! Di samping itu, T-shirt hitam yang dipakai di acara PEMANDU adalah lambang warna kuat DAP! Tolonglah KDN dan POLIS - dengarlah cakap rakyat yang setia macam kami, BUKAN pengkhianat macam dari PEMANDU itu!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).