Breaking News
Loading...
July 15, 2013

Info Post
Asal buat salah je, mintak maaf, asal buat salah je minta maaf, lepas tu buat balik, kemudian mintak maaf lagi, bila nak settle...

Aku dah polak dengan perangai cina gampang macam nie, asal buat salah je minta maaf, apa mereka ingat maruah umat Islam di malaysia nie cukup dengan permohonan maaf je ke...???

Lepas nie aku yakin, akan ada lagi cina gampang buat hal, kemudian minta maaf...

Korang tengok sendiri video di bawah tu, dengar apa kata-kata anak cina kimak tu, dia kata 

"meskipun sedar khinzir itu haram disisi Islam" 

Kimak kau kalau dah tahu khinzir tu haram dalam Islam yang kau buat juga kenapa, sial....

Dia tambah kata lagi... 

"kami langsung tak ada niat nak mempersenda dan memperlekehkan Islam" 

Kalau tak de niat kau buat poster tu buat apa bodoh....???

Aku yakin sesudah je dia off kamera tu, dia ekor anak haram tu akan gelak dekah-dekah, sambil kata "ok sudah settle".....

10 comments:

Anonymous said...

Ini lah akibat dapat kerajaan yang tau bercakap tapi tiada tindakan selanjutnya....kerajaan ari ni cukup lemah dalam menandatagani beberapa isu yang melibatkan bangsa melayu dan agama islam...tak tahu lah kerajaan hari ini...mungkin mereka hendak lihat rakyat bangkit dan bertindak sendiri agak nya....

Anonymous said...

mereka yang berkuasa hanya pentingkan kedudukan mereka takut kalah undi pru14 nanti....apapon cina buat mereka reda aja bukan setakat babi Allah pun mereka sangup beri....aku dah bosan!!!!!

Anonymous said...

apa mereka nak takut pemimpin melayu sendiri yg sokong mereka...syok sangat tenguk aksi berahi mereka ...tu sbb tiada tindakan dibuat!!!!!!!!

Anonymous said...

diorg ni mana takut det....back up kuat. kerajaan boleh buat apa??lancauuu la lu cinaaaa!!!!!

Anonymous said...

cina kuat tipu, tak boleh caya lah maaf dari dua ekor anjing PR tu!

Anonymous said...

benci ngan najib n kabinet..lembik..asal say sori..kira setel...sedih la..dpt pemimpin mcm ni...

Anonymous said...

sabor bro. najib jadi chief umno takat bulan november ni saja. lepas tu muhyidin la pula. ramai sangat yang penat tengok najib, cuba tanya akar umbi umno.

tian chua kata umno sandiwara di lahad datu, depa saman dia. kalau bukan sandiwara, tolong heret dalang pi mahkamah. mana dia dalangnya ???

Anonymous said...

ADAKAH INI AKAN MENYELESAIKAN MASALAH? KALAU ORANG MELAYU BUAT, MINTA MAAF MACAMANA SEKALI PUN TINDAKAN AKAN TETAP DIAMBIL. PEGUAM NEGARA BEGITU GALAK AKAN MENGAMBIL TINDAKAN. KALAU TIDAK PERCAYA TENGOKLAH CONTOH2 YANG LEPAS. KALAU ZAMAN RAJA MELAK, MEREKA KEDUA INI AKAN DIHUKUM SULA SAMPAI MATI TERJELER LIDAHNYA.

Anonymous said...

Si CINABIAWAK-GILA-PORNOSEKS ini, kononnya minta maaf - jangan haraplah ikhlas! Yang hairannya, macam mana juga si SAMSENGPORNO ini boleh tinggal bebas di S'pura - sedangkan berapa sangat pekerja Melayu kita dapat peluang kerja kat S'pura; jgn haraplah! Maka janganlah kita BUMIPUTERA Melayu/Islam, asyik tertipu, sampaikan penjajah British laknat boleh paksa pemimipin kita serahkan sebahagian bumi pusaka Tanah Melayu kita, SINGAPURA dengan begitu mudah!

Dan rejim PENDATANG Cina PENJAJAH GELOJOH Singapura terus menindas BUMIPUTERA Melayu/Islam Singapura – termasuk dengan mengambil hanya jutaan imigran (bukan pelarian pun) Cina dan Kristian, yang juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel! Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim penjajah Cina ini!

Tapi malangnya, PENJAJAH Cina Singapura serta sekutu kuat mereka dari Barat-Zionis (Israel – sembunyi belakang Barat) dilayan macam anak emas di Malaysia ini termasuk dalam MERAMPAS tanah pusaka BUMIPUTERA, hanya kerana mereka menabur WANG, sedangkan matawang S'pura/Barat bila ditukar kepada ringgit, murah sekali buat mereka. Sebab itu banyak syarikat perumahan Cina/bukan Bumiputera sampai letak $500,000 ke atas, pada harga rumah, di semua kawasan bandar yang penting dan tepi laut di M'sia ini, supaya dapat diBOLOT oleh si Cina/bukan Bumiputera TAMAK/BONGKAK Singapura/Malaysia dan sekutu mereka dari Barat-Zionis, sedangkan BUMIPUTERA Melayu/Islam dari Malaysia dan juga Singapura yang miskin, terus TERHALAU dari tanah pusaka di bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

cinabeng hanya nak membuktikan teori mereka benar iaitu..Melayu akan lupa segalanya walaupun cinabeng ini telah melakukan segala gala penghinaan kpd melayu...hanya dgn MINTA MAAF with zero cost...segala galanya telah selesai....memang BENARLAH...melayu itu amat baik tapi amat bodoh...