Breaking News
Loading...
July 27, 2013

Info Post
Semalam 26 julai 2013 DYMM Sultan Johor melawat bazar ramadan di sekitar bandar segamat, baginda sampai di stesen keretapi segamat kira-kira jam 12.20 tengah hari dengan memandu sendiri keretapi itu dari johor baharu, setibanya di stesen segamat, baginda di sambut oleh pegawai daerah segamat dan beberapa pegawai kerajaan negeri.

Di sebelah petang baginda memulakan lawatan ke pasaraya one segamat, baginda meluangkan masa di situ selama satu jam bertemu rakyat yang sedang membeli belah di pasaraya itu, kemudian baginda meneruskan lawatan baginda di bazar ramadan berdekatan dengan pasaraya kimart, walau pun hujan renyai, baginda tetap melawat bazar ramadan sambil beramah mesra dengan rakyat yang sedang membeli juadah berbuka.



































7 comments:

mohd fahmy mohamad said...

kau sekrg dah jd blogger johor ke bro asyik posting pasal johor je

Akar Umbi said...

kalau 12.20pm gua ada di jakel segamat... patutlah ada polis trafik kat dataran segamat..

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

mohd fahmy mohamad...bro..

Perkara yang baik tak kan nak sembunyikan. Ok lah tu.. Asyik gambar2 Sultan Kelantan ajer yang di tonjolkan. Pemerintah yang adil harus ditaati.. bukan dihina dan derhaka. Janji baginda2 pemerintah negeri penjaga kesucian agama Allah SWT.

Anonymous said...

Baginda Sultan Johor memang Raja Berjiwa Rakyat. Baginda sentiasa mendekatkan diri dengan rakyat Johor. Rakyat pun senang dan selesa dengan Baginda yang suka berjalan santai betemu rakyat. Keluarga baginda pun begitu juga, beramah mesra dengan bersahaja dan selamba bersama rakyat.........walaupun aku bukan rakyat Johor tapi aku kagum dengan Baginda Sultan Johor dan keluarga DiRaja.......untunglah orang Johor.

Hidup Raja-Raja Melayu!!

Anonymous said...

Hi Friends

It is my great pleasure to suggest to all my Umno friends, we will get back Kerajaan Berdaulat only if we eliminate this Rotten Mohd Najib bin Abdul Razak from Umno and Government.

Just say " Yes, Ahli Umno Titiwangsa " if you support the move.

Ahli Umno Titiwangsa.

Anonymous said...

Sultan Johor nampak berjiwa melayu. Alangkah cantiknya jika PM juga berjiwa melayu. PM yang ada sekarang nama saja melayu tetapi jiwa melayu sayang melayu lansung tidak ada. Alangkah moleknya jika PM kita datang dari Negeri Johor sebuah negeri yang memiliki Sultan Berjiwa Melayu.

PAU 2013 adalah pertandingan untuk mencari PM Berjiwa Melayu ... Jangan lupa taip TSMY dan hantar ke PAU2013.

Ahli Umno Titiwangsa

Anonymous said...

orang-orang melayu Johor semua berjiwa melayu sejati kebanyaakan orang johor tahu tulisan jawi walaupon mengeja sebiji-sebiji kita dilatih dari kecil. kebanyakan kejadian onar dijohor dilakukan orang yang merantau dan mereka yang bekerja disini