Breaking News
Loading...
July 19, 2013

Info Post

Terlebih dahulu aku nak ucap tahniah dan terima kasih kepada pihak hakim, pendakwaraya, skmm, pdrm, kementerian penerangan dan kementerian dalam negeri kerana bertindak pantas terhadap dua cina gampang yang menghina umat Islam...

Hasil dari itu, dua cina gampang ini telah di hantar ke penjara, alvin di penjara sungai buloh dan vivian di penjara wanita kajang, apa lah nasib mereka malam pertama di penjara yee....

Kalau nak di ikutkan, perkara ini sudah lama boleh di cegah, mari kita ingat balik seorang anak cina gampang yang bernama namewee, satu masa dulu dia pernah menghina laungan Azan dalam lagu negara kuku...

Malah bukan sahaja dia menghina azan, tapi dia juga mengajak para penyokongnya supaya turut bersama-sama menghina agama Islam dalam facebook...

Tapi nasib namewee baik, ketika itu menteri dalam negeri CKMM hanya berani beri amaran sahaja, tindakan untuk menangkap dan mendakwa tidak berani dia buat, sudahlah dia tidak di tangkap atau di dakwa, menteri yang jaga parlimen ketika itu, nazri aziz turut mempelawa namewee datang ke parlimen bagi tujuan mempromosi filemnya, dengan berpakaian ala-ala sakai, malah pm pula memuji hasil kerja filem namewee, jadi nasib namewee lebih baik dari alvin dan vivian...

11 comments:

Anonymous said...

Macam ni Wak nak..... Biar keras...

Orang Sebarangan said...

Kalau kes bunuh 10 tahun lepas boleh dibuka semula, apa sangat la kes Namewee ni ya dak?..

Anonymous said...

Bila nak buka kes Zul Nordin menghina agama Hindu?

Atau blogger-blogger yang menyebabkan video seks kat Internet, ni.

Kan rasis kalau undang berat sebelah?

Anonymous said...

Ayuh pejuang Melayu kita desak kerajaan buka balik kes NAMAWEE.

kalau kerajaan tak nak bertindak, biar kita yang mengajar budak cinabeng tu.

Syahid...Allahuakhbar!

SolitaireHunter said...

Elok juga buka balik kes babi panggang untuk berbuka puasa yang disiar oleh akhbar The Star tahun lepas. Satu akhbar arus perdana yang langsung tidak sensitif dengan umat Islam.

Anonymous said...

Oi anon bangan 4.57 bukak sekali kes mun tan yang baling babi ke surau...yang tu ko tak nampak or bukak kes china doll sivaji kote bengkok...amacam

Anonymous said...

Inilah akibat bila ramai BUMIPUTERA Melayu/Islam terlalu BUTA - sampai tak sedar MUSUH MELAYU/ ISLAM terus menyerang dengan amat TERANCHANG dari pelbagai sudut, termasuk dengan MEMPERGUNAKAN Melayu/Islam untuk menyokongnya!

Lihat bagaimana Bukan Islam DAP/PKR nak TUMBANGKAN Islam/umatnya di TANAH MELAYU kita ini, dengan cuba menubuhkan Suruhanjaya antara Kepercayaan (IFC - Inter Faith Commission), kononnya untuk memperjuangkan kebebasan beragama di M'sia ini, tapi disyaki mahu MENUMBANGKAN Islam sebagai AGAMA PERSEKUTUAN! Dan si dalang kuat belakang IFC ini ialah rejim Jerman yang amat pro-Israel, melalui pertubuhan politikya iaitu Konrad Adenauer Foundation di Malaysia (lihat http://www.kas.de/malaysia/en/about/). Rejim Jerman (Kristian Zionis) ini memang JAHAT dan dalang dua muka - depan tunjuk baik pada orang Islam, belakang nak tumbangkan Islam/umatnya)!

Bahkan Teresa Kok dari DAP dan yang lain dari PKR, selalu ke Jerman. Juga jangan lupa, satu lagi NGO Jerman-Zionis Transparency International yang asyik menghentam polis dan Kerajaan BN, ditubuhkan dan berpusat di Berlin. Selain dari itu Berlin ini juga pusat Kristian Zionis di Eropah, termasuk melalui media global, God TV, yang makin berleluasa melalui satelit canggih dan tersembunyi, di negara-negara Islam!

Jadi BUMIPUTERA Melayu/Islam mesti lihat VIDEO penting ini di http://taipingmali.blogspot.com/2013/07/khas-untuk-pengundi-kuala-besut.html dan http://www.jais.gov.my/isuagama/ifc.php

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Berapa kerat cina beng terkenal dan peminpin masyarakat cina buat kutukan resmi terbuka terhadap dua makhluk Alvivi /pasangan vivian kes ini ?

Mengapa diam sunyi sepi:- Wong Chun The Star,Oriental Daily,Sin Chew,Hua Zhong Dong Zhong ACCIM,SCAH, ribuan Dato Datuk, Datuk Seri Dato Seri Paduka ,Dato Amar, puluhan TanSri TanSri Ketua Menter (aH Beng Pinang) Perak Cousin Hailam,Lim dinasti senior dan 3,000,000 pengundi tsunami Cina ?
Mereka setuju dan sokong ALVIVIAN ?
Mana Bishop PAUL TAN ?
Mana pergi MCCBSF agama punya orang ?
Mana pergi Ustad RAVI punya forumer TV AlHijrah ?
Mereka sokong dan bersetuju dengan ALVIVIVIAN ?.

Ah Jib Gorrr dan strategik director tak nampak ke ?
Ah jib Gor yang amat kasih cinta sekolah vernakular dan bapak sekolah cina ?
arjuna waspada
changkat lobak

Anonymous said...

Korang tengok lah masa Namawee melakukan kesalahan siapa Menteri Polisnya. Menteri lembut Hishamuddin Tun Hussain Onn.

Sebab tu lah cina semakin berani berkurang ajar dengan melayu dan islam. Semuanya kerana Hishamudin takut nak bertindak. Dia takut kerana dia banyak makan rasuah dengan cina.

Precious said...

This is gorgeous!

Anonymous said...

Semoga Namewee (Wee Meng Chee) mati bunuh diri sebab pencetus isu perkauman di Malaysia.