Breaking News
Loading...
August 22, 2013

Info Post
Tuduhan pembangkang yang mengatakan pihak polis tidak mengikut prosidur atau sop ketika operasi memburu kepala gangster keling (geng 04) pada aku adalah satu tuduhan bodoh dan cubaan mereka melindungi penjenayah, agaknya pembangkang maukan polis menggunakan cara di bawah sebagai prosidur untuk menahan penjenayah...

polis : assalamualaikum dan selamat sejahtera kpd penjenayah yg bukan beragama islam. kat sini polis tau. kami datang nak tangkap awak semua sebab guna senjata.

penjenayah : (tembak polis).. beng! beng! beng!

polis : jangan la camtu.. nanti kene peluru sakit tau.. serah la diri dengan cara baik.. kami datang ni pun cara baik siap bagi salam lagi..

penjenayah : (tembak polis lagi).. beng! beng! beng!

polis : ye la ye la... tanak serah diri sudah... kami balik dulu la.. kami takleh tembak sbb nanti jadi isu politik... bai semua.. sblm tu kami nak pesan, jgn wat jenayah lagi tau.. kami tak suka.. baiiiiiii...

p/s : kepada mangkuk hayun yang tak berakal mungkin nak situasi camni kot... polis mesra rakyat la katakan...

Kepada pihak polis, korang buat lah apa pun terhadap penjenayah-penjenayah tu, asalkan negara selamat dan aman sudah, itu lebih penting dari sop dan prosidur...


5 comments:

Anonymous said...

Salam tuan, sepatutnya semua Blog Mulsim sepakat pada pagi ini highlight kan isu Kes Rayuan Kalimah Allah SWT di Mahkamah Rayuan Putrajaya.. seperti yang Blogger GAP buat. Supaya lahir perasaan kesepakatan dan untuk menyokong isu ini. Isu Aqidah, puncak segala hal dlm Islam.

Apalah semua pakat sibukl dgn hal2 yg tk utama dikala Aqidah Islam mahu dipijak2.. macam mana nk perpaduan Ummah kalau bab mudah tapi berat macam inipun pakat lupa dan sambil lewa tak berminat nak FOKUS kan?

Byk lg waktu lain nk sembang politik parti..

Anonymous said...

apa susah bro, kalau mahkamah benarkan kalimah Allah kristian pakai, kita perang je la dengan kristian. habis cerita.

Anonymous said...

kita nk perang dgn kristian? sblm dpt perangd gn kristian kita akan bertemu dgn PAS dan puak Anwar dulu yg akan perangi kita krn nk kacau kristian.. itulah kerosakan umat akhir zaman.. itu jg yg berlaku di tanah Arab skrg.. Akhirnya Islam bergaduh sesama Islam krn nk protect kafir!

Anak Lenggong said...

Ataupun cam ni...

1. Haii...pekaboorr ko..kami polis nak tangkap korang (sambil bangi bunga)

2. Polis akan kata"Kalau korang ada apa2 senjata tolong masukkan dalam karong ni...." bagi karung plastic pada penjenayah..

Anonymous said...

tunggu mati bolehlah!!!!!!!!!!guna otaklah bila bercakap tu!!!