Breaking News
Loading...
August 12, 2013

12 comments:

Anonymous said...

Aku dah tak sabar nak tengok amoi ni putus kepala. Mana pekida? Mana????

Anonymous said...

Wali selipar PAS mana?

usin said...

Allah ada. jom kita sama2 berdoa kpd Allah mohon penghina-penghina nabi dan agama Islam diturunkan azab teramat pedih di dunia lagi sebagai pengajaran kpd yg lain-lain. hati memang panas, menggelegak dan kalau boleh nak pancung je kepala cinabeng tu. tp kita ada tempat untuk memohon, mohonlah selagi dunia belum kiamat.

Anonymous said...

Sebagaimana betina cina ini memalukan Rasullullah, maka aku berdoa semoga Allah memalukannya didunia ini dan juga dengan balasan azab dineraka diakhirat nanti...

Undang undang diMalaysia tidak cukup kuat untuk kita mengambil tindakan. Andainya ISA ada, dah lama betina ni dihantar ke Kamunting kerana bakal mencetus huruhara

Anonymous said...

Benarlah kata hukama':-
"Jika mahu membunuh tanaman, racunlah akarnya, jika mahu membunuh bangsa, racunlah sejarah mereka"
BUKAN UNDANG UNDANG MALAYSIA TIDAK KUAT TAPI KITA PUNYA KERAJAAN YANG LEMAH..MULA DARI DOLAH SAMDOL HINGGA KE NAJIB MONGGOL

Anonymous said...

Anwar yg korang agung agungkan pun sama...malah lagi teruk dr mereka.

N.Ajis pun sama gak...berani bila tegur org melayu tp bila Cina hina orang melayu...diam ajer...kerana apa? Kerana Undi.

Anonymous said...

marah memang marah...tapi..amoi ni nak kene brain wash pasal dia ni buta segala galanya..saya pasti si amoi ni telah di racuni pemikiran nya dan tidak mendapat penjelasan yang sempurna..walau macammana pun...kene ape yang patut dulu..lepas tuu baru brain wash..wallahhuaklam

Anonymous said...

najib mana??..hishamudin mana??..zahid mana??..saifudin mana??...mana ahli UMNO ni..semua sibok dok makan lemang ke??..xkan nak tggu perkasa dan JMM buat kenyataan pulak....

Anonymous said...

20 tahun dulu, kita baca sejarah Nabi s.a.w, yang ditulis oleh ulama2 silam bahwa umur saydatina Aisha dikatakan 13 atau 14 tahun semasa dikahwini oleh Nabi s.a.w.

10 tahun kemudian, kita diberitau oleh Barat bahwa umur saydatina Aisha hanya lah 9 tahun apabila Nabi s.a.w mengahwini beliau.

Sekarang kita diberitahu umur saydatina Aisha hanyalah 6 tahun dan masih bermain2 dengan anak patung apabila dikahwini oleh Nabi s.a.w.

Masih ada orang Islam yang lebih percaya pada Barat dari ulama2 silam yang hidup pada zaman Rasuululah s,a,w dan yang hidup lebih dekat dengan zaman Rasullulah s.a.w.!!!

Anonymous said...

Pasca pru 13, cina dap makin gila meroyan sbb planning mega mereka nk rampas tanah air kita gagal. LKS dah lama tgu peluang pemimpin Melayu yg lemah spt Pak Lah dan Najib jd PM. Masa Dr. M jd PM, mereka x dpt peluang spt hari ini. Jd, mereka pulun hbs2an meruntuhkan ketuanan Melayu dbantu oleh Pas dan PKR yg buta huruf.

Anonymous said...

tuan-tuan dan puan-puan,
tidak guna ikut perasaan, apalah sangat cobaan ini berbanding cobaan pada zaman Rasulullah SAW..alangkah baiknya jika kita sesama berdoa agar mereka yang tidak menghormati agama kita diberi petunjuk dan hidayah Allah SWT..moga-moga hati mereka dapat menerima sinar Islam..

tidak dinafikan memang kebelakangan ini mereka semakin berani dan tidak menghiraukan sensitiviti umat melayu dan bumiputera yang beragama Islam. Persoalannya kenapa sekarang mereka berani dan tidak hormat? Cuba fikir..
adakah kerana umat melayu dan bumiputera Islam kurang sensitif? adakah kerana umat melayu dan bumiputera Islam bersatu mempertahankan agamanya? adakah kerana undang-undang yang dahulunya ada dimansuhkan? atau mungkin, adakah pemimpin-pemimpin kita tidak ada tindakan yang sewajarnya?

Anonymous said...

Jadi paderi-paderi Kristian boleh MEROGOL anak-anak kecil, lelaki mahupun perempuan, berdekad lamanya, dan dilindungi si Vatican - budaya apa yg mereka pelajari dari agama mereka sebenarnya, yg. menghalalkan perkara keji ini begitu lama, sehingga didedahkan si liberal-anti-tuhan Barat di zaman moden ini, yg menentang JENAYAH paderi-paderi ini?!

Dan bukankah puak Kristian dan gereja yg. membunuh dan merompak, beramai-ramai (berjuta)dan mengkristiankan Native Americans/Canadians (disembelih kulit kepala mereka), Aboriginal Australians (dipotong kemaluan yg. lelaki), Bumiputera Latin Amerika berabad dulu? Lepas itu, puak Kristian bersama Yahudi juga yg. sekarang membunuh umat Islam (juga berjuta) sesuka hati seperti di Palestin, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina, Iraq, dsbnya. Semua pembunuhan ini adalah utk tujuan utama utk merompak kekayaan Bumiputera!

Jelas sekali, agama-agama KAPIR ini yg. melahirkan begitu ramai DAJAL-DAJAL pembunuh, perompak dan perogol, dari awal zaman hingga ke hari ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering, yg. adalah masakan kegemaran saya).